حسین جلالی -سردبیر یزدفردا

حسین جلالی -سردبیر یزدفردا :با عنایت به اخبار موثق "یزدفردا "امروزچهارشنبه در هیئت وزیران  بحث انتخاب استاندار یزد مطرح نخواهد شد .
با عنایت  به رایزنی های صورت گرفته  انتخاب استاندار یزد توسط  هیئت متولی در وزارت کشور قطعی نشده و بررسی ها ادامه دارد .

اگر فردا استاندار یزد معرفی نشود که نمی شود واگر مسئولین استان و کسانی که در دو تعیین استاندار نقش دارند ،استراتژی خود را عوض نکنند ،قطعا باید منتظر استانداری نا آشنا به استان باشیم و این دوسال باقیمانده را نیز کسی بیاید و آب  نداشته یزد را در هاون بکوبد و برود آنچه می ماند از 8 سال تدبیر و امید ،فقط نا امیدی خواهد بود و عقب ماندن استان یزد در پروژهای اساسی خود !!!
ومی ماند روسیاهی برای همه افرادی که در این جریان نقش  داشته اند!
واگر چنین شود مقصرین اصلی به ترتیب اولویت افراد زیر هستند
1_ نمایندگان استان که هیچ گاه باهم و با تمام قدرت از یک گزینه مشخص دفاع نکرده اند و خواسته اند در زمین برنده بازی کرده باشند که البته در دوره قبل هم همین راهی که به ترکستان می رفت انتخاب کردند!!! و زمانی قمی از همان تفرقه ها در آمد!! زمانی که در مجمع تصمیم می گیرند همزمان با پیامک بدنبال گزینه ای می گردند مه منصوب خود آنها باشد !
۲_نماینده ولی فقیه  در استان چراکه حد اقل از دیدگاه مردم محال است استانداری منصوب شود و امام جمعه مخالف آن انتصاب باشد همانگونه که انتخاب زمانی قمی را به ایشان نصبت دادند و در حال حاضر هم ایشان  رسما موضع نگرفته اند  و کاش آنهایی که حاضربودند  همراهجمالی نژاد  به تهران بروند و برای ابلاغ معاونت ایشان  حمایت کنند برای عدم انتصاب گزینه ای دیگر پا در رکاب کنند و نگذارند استان  به دست گزینه های نا آشنا بیفتد !!بازهم یا آب را ببخشند و یا لوله های آن را!!!
 
۳_سیاسیون استان  و آنهایی که دولت به آنها بدهکار است باید در انتخاب سومین استاندار یزد حساب و کتابشان را با دولت  تسویه کنند که اگر این چنین نشود، یزدی ها هرگز آنها را نخواهند بخشید!!!

چرا که سیاسیون اصفهان ،کرمان،همدان و مازندران  هرگز به اندازه سیاسیون یزد در انتخاب روحانی نقش نداشته اند وبه خاطر رای آوردن او درحالی که در جمع هوادارانشان در کرمان بودند استعفاء ندادند !!!و به جای واسطه برای پست های کوچک خویشاوندان برای استان یزد  و مردمی که همیشه و در همه حال هوادارشان هستند دوئل می کردند !

احزاب استان و رسانه ها  هم باید با تمام توان نقش خود را برای برای اجماع در گزینه ای مورد وثوق مردم تلاش کنند و گزینه ای که انتخابش را محال نمی دانند حمایت کنند و برای همراهی گزینه های موجود تلاش کنند تا گزینه سوم را برای باردوم به استان تجمیل نکنند!!!


نویسنده اعتقاد دارد حال که کار به اینجا کشیده است کلید این معما به دستان گزینه ها ی استاندار شدن حل خواهد شد در یک اتاق دونفره و قبل از تولد نفر سوم  بدون اینکه به خود بیاندیشند به استان یزد بیاندیشند و همه ی قدرت و توان حامیان خود را به کار ببندند و استان را از این کابوس نجات دهند.

با توافقی بر برنامه هایی که قصد دارند طی این دو سال برای استان ،نه افراد!!!تاکید داریم نه افراد!!!! انجام دهند و تنها برای رضای خدا دوسال نیم آینده را با قدرت تمام در جهت تحقق ایده های خود گام بردارند ورنه هر دو باید کارگزار نفر سومی باشند که شاید 99درصد ایده هایش مخالف نظر شما خواهد بود .

به نظر می رسد با توجه به تمایل ذاتی وزارت کشور برای انتخاب گزینه غیر بومی و حتی حمایت  نمایندگان و نماینده .......از آقای زینی وند که در زمان حضور زمانی قمی  تا مرز ابلاغ پیش رفت و اگر تا بحال  وزارت کشور قانع نشده است و حال هم صحبت گزینه سوم  ناجی به میان آمده که نه برای حامیان نانی دارد و نه برای استان آبی!!!

این تذکر را لازم می دانیم مطرح کنیم گزینه های استانداری قطعا واقف هستند کدام گزینه می تواند راه تولد گزینه سوم را ببنند وامید واریم برای یکبار هم که شده به جز خود به مردم استان ،قندی ،فشارخون ،سکته قلبی و مغزی و بی آب  بیاندیشیم و به زمانی که 29 مردادماه تا کنون از دست داده ایم !!!

یادداشت 29 مرداد یزدفردا :

http://yazdfarda.ir/news/1397/05/146196.html

تلگرام یزدفردا    https://t.me/yazdfarda/14910

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا