فرماندار شهرستان تفت با حضور در پاسگاه محیط بانی در منطقه دهستان شیرکوه در شب یلدا با محیط بانان و همیاران محیط بان شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، " محمد محامدی" در شب یلدا با حضور در پاسگاه محیط‌بانی دهستان شیرکوه ساعاتی از بلندترین شب سال را در کنار محیط‌بانان و همیاران محیط‌بان گذراند و با پاسبانان محیط‌زیست گفتگو کرد و از مشکلات و ناگفته‌هایشان باخبر شد. فرماندار شهرستان تفت در این دیدار با تقدیر از فعالیت محیط‌بانان در تمامی سال از محیط‌زیست شهرستان خاطرنشان کرد: در این شب که جایگاه ویژه‌ای برای ایرانیان دارد عده‌ای از هم‌وطنان به‌جای حضور در کنار خانواده، در حال خدمت‌رسانی و حفاظت از منافع کشورمان در جایگاه‌های مختلف هستند و شایسته است همواره از تمامی عزیزانی که خدمت به مردم اولویتشان بوده است یاد کنیم و قدردانشان باشیم.
محمد محامدی بابیان اینکه محیط‌زیست از سرمایه‌های ملی هر کشور و هر منطقه محسوب می‌شود، بر تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص یگان حفاظت محیط‌زیست در حفاظت هر چه بیشتر از محیط‌زیست تأکید نمود.
محامدی ضمن اشاره به اینکه حفظ محیط‌زیست یک وظیفه ملی است، بر برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب به‌منظور جلوگیری از صدمه زدن به محیط‌زیست و فرهنگ‌سازی برای حفاظت از محیط‌زیست تأکید کرد.
فرماندار تفت ضمن قدردانی از زحمات محیط‌بانان در این فصل سرما افزود: مأموران و محیط‌بانان محیط‌زیست جزء سخت‌کوش‌ترین افراد جامعه بوده که در کوه، دشت، گرما، سرما از محیط‌زیست حفاظت می‌کنند.
 در ادامه این برنامه هر یک از محیط‌بانان به بیان خاطرات و مشکلات و دغدغه‌های شغلی خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا