سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از اجرای طرح جمعه ،ایمان و ایمنی به مناسبت پانزدهمین سالگرد زلزله بم و هفته کاهش بلایای طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد رضا فتاحی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت : طرح جمعه ،ایمان و ایمنی به مناسبت پانزدهمین  سالگرد زلزله بم و هفته کاهش بلایای طبیعی با استقرار یک ایستگاه سلامت با حضور  تعدادی ازجوانان  و داوطلبان فعال در محل نماز جمعه طرح جمعه، ایمان و ایمنی را اجرا و به نماز گزاران خدمات ارائه داده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن اعلام این خبر گفت : طرح جمعه، ایمان و ایمنی به مناسبت های مختلف در طول سال در محل  نماز جمعه جهت بررسی سلامت جامعه و غربالگری بیماریها و ارتقا اگاهی در جهت سلامت محوری جامعه انجام می شود و این هفته نیز تست فشار خون نمازگزاران انجام و  خدمات بهداشتی ارایه و از علاقمندان به شرکت در  کلاس های امداد که به صورت رایگان در جمعیت هلال احمر برگزار میشود ; ثبت نام بعمل آمد .

فتاحی هدف از اجرای این برنامه ها، کمک به آمادگی مردم در مواجهه با حوادث و بلایا اعلام نمود و بیان داشت : همچنین مربیان مستقر در این طرح به آموزش چهره به چهره شهروندان پرداختند ونسبت به معرفی طرح ملی خادم خانواده آماده در مخاطرات با هدف آمادگی در برابر مخاطرات و افزایش تاب آوری جامعه در برابر حوادث و بحران ها اقدام و اهداف کلان آن را تبیین کردند.

وی در پایان از همه مردم خواست نسبت به سلامت خود و خانواده هایشان حساسیت بیشتری داشته و امر پیشگیری را بر درمان  مقدم بدارند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا