به گزارش يزد فردا مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان مهریز برگزار شد.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان مهریز در مسجد اميرالمومنين برگزار شد.

حجت السلام سید مهدی صدرالساداتی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فتنه سال ۸۸ گفت: روز نهم دی ماه روزی بسیار مهم و اساسی در تاریخ انقلاب اسلامی و نشانه اجتماعی و ملی ملت ایران در مقابله با دشمن است.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ افرادی که از اجزای حکومتی و اعتماد و اعتقاد مردم را جلب کرده بودند حضور داشتند که عملیات سختی در این فتنه رخ داد بخصوص شگرد‌های رسانه‌های خارجی با تحلیل‌های دروغ انجام می‌شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد بیان کرد: در این فتنه نسل سوم انقلاب حضور داشتند که مبارزات انقلابی را ندیده بودند که دشمنان در صدد این بودند تا این نسل را گمراه کنند.

حجت الاسلام صدرالساداتی اضافه کرد: برای روز نهم دی ماه سرمایه گذاری زیادی شده بود لذا این پیروزی از دیگر پیروزی‌ها بالاتر بود و دشمنان را مایوس کرد.

وی تصریح کرد: در روز نهم دی ماه بصیرت بسیار مهم بود چراکه مردم با بصیرت و هوشیاری خود دشمنان را از اهداف خود نا امید کردند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد ادامه داد: درس مهم فتنه فرصت کافی به فتنه گران برای ایجاد بصیرت و بازگشت به دامن نظام بود که متوجه نشدند و به اعمال شیطنت آمیز خود ادامه دادند.

وی بیان کرد: مردم باید با هوشیاری باید به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب گوش داده و در برابر دشمن بایستند و او را از هدف شومی که دارد نا امید کنند.

حجت الاسلام صدرالساداتی افزود: مردم شهرستان مهریز با حضور در این همایش به فتنه گران هشدار می‌دهند که شکست ناپذیر هستند و تا آخرین قطره خون خود از این نظام دفاع کرده و پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا