«محمود زمانی قمی» استاندار پیشین یزد با قدردانی از تلاش و حمایت بخش های مختلف در تحقق برنامه های استان،بیان کرد:یزد؛ شهر مجاهدان فقیه و دیار آزادی خواهی،سازندگی و بلند همتی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،آئین تکریم «محمود زمانی قمی» و معارفه « محمدعلی طالبی» استاندار یزد با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد.
استاندار پیشین یزد در این مراسم گفت:به ماه بهمن نزدیک می شویم،زمانی که نهضت بزرگ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در آستانه بلوغ این نهضت از خدای بزرگ می خواهم بقای این جریان و دوام تمام اهداف آن را محقق سازد.
«محمود زمانی قمی» افزود:یزد خواستگاه علم و شرف،خُلق شیرین،مدارا،صبوری،همت و سازندگی است؛به تمدن یزد و تمدن سازان این دیار درود می فرستم و به یزد و اهالی اش ادای ادب می کنم.
زمانی قمی در بخش دیگر سخنان خود به توصیه هایی از امام علی (ع) اشاره و بیان کرد:مولای متقیان می فرماید زبان خردمند پشت دل اوست،بسیاری از چیزها را می داند و نمی گوید و دل احمق پشت زبان اوست،بیش از اندیشه اش می گوید.
وی بیانات مولا علی (ع) را بهترین الگو برای خدمت به مردم و جامعه دانست و  اظهار داشت:دکتر محمد علی طالبی از دانش،نیروی جوانی و تسلط بومی نسبت به استان برخوردار است و از تمام مدیران و موثرانی که تا کنون برای تحقق برنامه های استان کوشیده اند,می خواهم بیش از گذشته در این مسیر تلاش کنند.
گفتنی است در این برنامه فعالیت های صورت گرفته در استان همزمان با مدیریت «محمود زمانی قمی» استاندار پیشین یزد در بخش های سیاسی،امنیتی و اجتماعی ؛سرمایه گذاری،اقتصاد و صنعت و زیرساختی و عمرانی در قالب کلیپ ارائه شد.
«محمدعلی طالبی» با رای اعتماد هیئت وزیران به عنوان چهاردمین استاندار یزد بعد از انقلاب اسلامی منصوب و در مراسمی  با حضور «جواد ناصریان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور معارفه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا