استاندار یزد در دیدار با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: شهرستان میبد با ظرفیت‌های خوبی که در حوزه فرهنگی دارد می‌تواند نقش مهمی را در توسعه فرهنگی استان ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر امروز پنج‌شنبه بیستم دی‌ماه استاندار یزد به همراه مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری به شهرستان میبد سفر نمود.
"
محمدعلی طالبی" در ابتدای ورود به شهرستان میبد مورد استقبال فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر میبد قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدای فیروزآباد به مقام شامخ شهدای شهرستان با قرائت فاتحه، یاد و خاطره این سروهای آزادی و کرامت را گرامی داشت و در ادامه به مرقد مرحوم "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال یحیی زاده" نماینده فقید مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی ادای احترام نمود.

استاندار یزد سپس با حضور در گلزار شهدای شهیدیه به مقام شامخ امام‌جمعه فقید شهرستان حضرت آیت‌الله اعرافی (ره)، با نثار گل ادای احترام نمود.

طالبی سپس باهدف آشنایی با ظرفیت‌های شهرستان میبد به‌عنوان اولین اولویت کاری خود در سکان‌داری استانداری یزد با حضور در بیت "آیت‌الله علیرضا اعرافی " با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه شهرهای قم و میبد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار "کمال دهقانی" نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، "عباس حیدری" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری،"حسین فلاح" فرماندارمیبد، "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری ،"سید مصطفی فاطمی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و جمی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: با بهره‌مندی از رهنمودهای امام‌جمعه میبد به‌عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته کشور و با همکاری نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان استفاده از ظرفیت‌های شهرستان میبد به‌ویژه قابلیت‌های خوب فرهنگی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمدعلی طالبی افزود: این قابلیت‌ها در همه شهرستان‌ها وجود دارد و ان‌شاءالله شاهد نقش اثرگذار هر شهرستان با توجه به جایگاهی که دارند در استان خواهیم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا