فردایی

رییس محترم شورای شهر یزد جناب اقای مهندس سفید !
قطعا دهه پر رمز و راز 60 خورشیدی را فراموش نکرده اید .
حضرتعالی در قسمت امورتربیتی آموزش و پرورش مشغول به فعالیت بودید و ما بچه های انجمن اسلامی پس از پایان کلاس های درسی در مدرسه می ماندیم و شما برایمان سیاست و شریعت آموزش می دادید . راستی !! یادتان است که یکی از آیات شریف قرآن کریم را تحلیل می کردید؟
"ومکروا و مکرالله والله خیر الماکرین"
دیروز با بررسی روند انتخاب مهندس فرهمند و نقش اعضای هم پیمان  جنابعالی  در این انتخاب به مطلبی دست یافتم که بی اختیار سجده شکر بجای آوردم و گفتم :
پروردگارا ! تو بی شک از مهندس سفید و سایه های آن بیشتر خدایی کرده ای و اکنون به بندگان خود در شورای شهر یزد لبخند می زنی و می گویی : ای بندگانم ! به هرکدامتان به غیر از یک نفر که آنهم با کتاب آسمانی دیگری و شیوه دیگری آموزش دادم که  و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین .... ولکن در ایمان به آن شک کردید و لغزش نمودید......

در آن زمان که نتوانستید مهندس سید حسینی را با 6 رای شهردار یزد کنید و بنا بر شنیدها ،از جایی به شما گفتند که بر انتخاب فلانی سماجت نکنید ،الان گفتیم ،بعد نگویید، نگفتیم !!! فریاد وا اسفا سر دادید و زمین و زمان را بهم دوختید که شهر بدون شهردار ضرر فراوان می بیند سپس با کمال تعجب یک ماه انتخاب شهردار را از گردونه کاری شورا خارج کردید و نمی دانیم آنوقت مردم شهر متضرر نشدند !!!!...
اینکه چرا یکماه وقت تلف کردید خود بهتر می دانید و مردم فهیم شهر یزد هم بهتر از شما می دانند که می خواستید با یک حیله و مکر ، خود را مخالف مهندس فرهمند معرفی کنید و از این طریق ابوترابی ، شایق  و ...  را قانع کنید که شما به دنبال مقدس زاده  و فردی  دیگر هستید !!
آقای مقدس زاده نیز با یک پیغام از سوی جناب عارف به ماموریت حزبی خود خوب عمل کرد و برای سردرگم کردن اعضای مخالف شما در شورا حاضر گردید و طبق برنامه استعفا را همانروز تقدیم شما کرد که هرزمان خواستید برای پایان سناریو رو کنید!!!
شما با این ترفند می خواستید اعضایی را که آینده یزد  برایشان با اهمیت بود را جهت رای دادن به فرهمند متمایل کنید .
شماو اطرافیانتان  تا روز اخر اصرار داشتید که به فرهمند رای نمی دهید و با همکاری رسانه های گوش بفرمان خود با یک مانور کذایی روی مقدس زاده اینچنین القا نمودید که فرهمند گزینه شما نیست و دقیقا روز پایانی با پیشنهاد جنابعالی  دکتر علیرضایی  که نه خود قبولشان داشتید و نه همفکرانتان  به شورا پیشنهاد دادید تا اعصاب بقیه را خورد کنید که یا فرهمند یا اینها!!را باید بپذیرید ...و در همانجلسه که علیرضایی برنامه می داد شما جشن پیروزی فریب را گرفته بودید!!!
در عرض چند ساعت جشن پیروزی را با 11رای به فرهمند گرفتید و دلخوش بودید که بازهم مکرتان کارگز افتاد ولی غافل بودید از وعده خداوندی !!!
از سوی دیگر امیدوار به تعهد جمالی نژاد بودید که پایه و اساس حضورش در یزد یک فلسفه دروغ و حیله ای دیگر بود که خود حدیث مفصلی است ؛ دو یا سه روزه ابلاغ حکم فرهمند توسط ایشان اخذ گردد و روز از نو و روزی از نو آغاز شود .

خوشبختانه مردم دارالعباده و مابقی اعضای شورا که به حسابشان نمی آورید با خدا معامله کرده بودند و خدا آنها را تنها نگذاشت با یک بخشنامه دولت وی نمی تواند به عنوان شهردار انتخاب شود و دوباره بازی هوچی گری را شروع کردید!
روزی غیر مستقیم به اصولگرایان و نهادهای امنیتی و حتی به نماینده ولی فقیه تاختید که چرا نمی گذارید افراد خوب برای شهر کار کنند ؟ گفتید که مقابله با شهردار منتخب اصل دموکراسی را زیر سوال می برد .گفتید مردم به ما رای دادند و ما شهردار انتخاب کردیم پس چرا نمی گذارید ؟ و دقیقا همان مطالبی را که برای سیدحسینی مطرح می کردید را برای فرهمند واگویه کردید .
و بعد از توهین به حاج مرتضی شایق که مخالف لایحه 700میلیونی به نماینده بود که شورا را ترک کرده بود و پس اتهام زنی و پخش مطالبی در رابطه با کمیسیون ماده 14 واتهام زنی به صدا و سیما سعی در فرافکنی کردید دوباره بازی با مهره حاج مرتضی برای شما مفید شد و خود و حاج مرتضی را سپر قرار دادید که اگر حکم نزنند هردو استعفا می دهید  و جدید ترین سناریو شما بعد از حاج مرتضی شایق به سراغ آیت الله ناصری رفته اید تا او را نیز وارد بازی فریب خود کنید !!
گویا کمربند  خود را بسته اید تا فرهنگ دارالعباده را تغییر دهید .

جالب این است که نمایندگان ما مردم یزد دقیقا با زور میخواهند به مقابله با قانون بروند و زمانی قانون پیشنهاد انتخاب شهردار به شورا واگذار کرده همان قانون وزارت کشور را نیز موضف کرده پس از بررسی و تطبیق قانون ابلاغ شهردار را بزند و اینکه شورا بخواهد برای کرشی نشاندن حدف خود حاضر باشد با قانون مبارزه کند دیگر نباید در یزد از کسی توقع داشت که به قوانین این شورا تن در دهد و از فردا باید مواضب باشید همان مردم در مقابله با عوارض  خلاف عرف مصوب شما بایستند و ساخت سازها ی غیر مجاز هم بیشتر شود .

و
آیت الله ناصری نیک می داند که اگر در این حرکت ساختار شکنانه همراه شما شوند دیگر باید فاتحه دارالعباده را خواند .
این دیار پس از ماجراهای یزد انگلیسی نصب شده در میرچقماق و رقص زرتشتیان در  جشن انار تفت و برگزاری جشن های قرمه و زردک  و غیره قطعا محل حرمت شکنی هایی خواهد شد که هر روز از زوایای پنهان آن پرده برداری می شود!!!

اقای سفید ! یزدی ها قانون مدار ترین افراد در ایران هستند و حاضر نخواهند شد شهر خود را بدست فردی بسپارند که خود با دور زدن قانون و با فشار ساختارشکنانه شورا می خواهد به آنها خدمت کند .

درپایان ضمن عذرخواهی از نماینده ولی فقیه در استان که قطعا برنامه شوراییان از مراجعه به ایشان را بهتر از نویسنده می فهمند به عنوان یک بازنشسته سیاسی از مهندس فرهمند درخواستی دارم و آنهم این است :پسرم قطعا انتخاب با هیاهو هیچ کمکی به شما برای اداره شهر نخواهد کرد و بهتر آن است با انصراف به قوانین جمهوری اسلامی احترام بگذارید و نگذارید دیگران به واسطه شما بدنبال بدعت گذاری در نظام باشند .
از یزد فردا به دلیل انتشار مطلبم سپاسگزارم/امضاء محفوظ

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا