سالروز ولادت بزرگ پرستار کربلا که همچون معنای اسم شریفش، زینتی برای پدر و شریکی در نهضت انسان ساز و رهایی بخش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود را تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

                                                      بسمه التعالي

پنجم جمادی الاولی خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده و خرابه‌های شام است. روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار خامس آل عبا و فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.

پرستاری نه فقط یک شغل و یا تخصص بلکه هنری است که به دلیل روح بزرگ و سعه ی صدر والای پرستاران عزیز در ایثار و اهتمام به بهبود وضعیت دشوار بیماران در لحظات و دقایق ناآرامموجبات تسکین و آسایش هر انسانی را فراهم می آورند.سالروز میلاد عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب کبری (س) پیش از همه صبر را به اذهان متبادر می سازد.

پرستاری در فرهنگ اسلامی ما جایگاه بسیار رفیعی دارد، هنری بی نظیر و تخصصی بی همتا است . پرستاری تنها مراقبت از مرز حیات بیمار نیست بلکه دمیدن روح زندگی است. پرستاران و سایر رشته های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

اينجانبه الهه جورابي عضو شوراي اسلامي شهر يزد سالروز ولادت پرستارستاره درخشان اينان وعفت،حضرت زينب(س)را به يكايك پرستاران ومناديان انسانيت وايمان استان يزد به ويژه شهرجهاني يزد وبه همه آناني كه ازپس ابراحياء وعفت ياران عاطفه مي بارند وبانور ايمان درونشان گرماي زندگي دركالبد جامعه جاري مي كنند تبريك عرض مي نمايم.

ازخداوند سبحان دوام توفیقات یکایک شما عزیزان را آرزو می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا