فرماندارمیبد در مراسم تجلیل از مربی و بازیکنان تیم فوتسال صنایع، گفت: ان‌شاءالله سال آینده تیم فوتسال صنایع با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سال قبل، تیمی قدرتمند برای صعود به لیگ دسته یک کشور آماده خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در مراسمی با حضور"حسین فلاح" فرماندار، "محمدرضا زارع " رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از مربی و بازیکنان تیم فوتسال صنایع میبد در مجموعه سنتی و هتل رستوران گلشن تجلیل به عمل آمد.

فرماندارمیبد در این مراسم با اشاره پیشرفت‌های ورزش شهرستان و تیم فوتسال صنایع، گفت: این گام اول بود و ان‌شاءالله سال آینده تیم فوتسال صنایع با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سال قبل، تیمی قدرتمند وارد صحنه شده و درخش بیشتر و جایگاه بالاتری را کسب خواهد کرد و برای صعود به لیگ دسته یک کشور خود را آماده خواهند کرد.

حسین فلاح افزود:90 درصد بازیکنان تیم فوتسال صنایع میبد بومی است و این‌یکی از ویژگی‌های بارز محسوب می‌شود تا با شناسایی و کشف استعدادها از بین نوجوانان و جوانان بتوانیم ظرفیت‌های ورزش استان را در این رشته ورزشی ارتقاء دهیم.

لازم به ذکر است تیم فوتسال صنایع میبد که به لیگ دسته 2 کشوری راه‌یافته بود به مقام سوم لیگ دست‌یافت.

لیگ دسته دوم فوتسال کشور در 6 گروه با حضور 37 تیم به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کنند.

در پایان این مراسم از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال صنایع با اهدای لوح یادبودی تقدیر تشکر شد.

همچنین از فرماندارمیبد به دلیل تلاش‌های فراوانی که برای رونق ورزش شهرستان و فوتبال و فوتسال شهرستان انجام داده‌اند؛ با اهدای هدیه‌ای تجلیل به عمل آمد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا