"محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام تبریکی را صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد محامدی" در این پیام آورده است:

۱۲ بهمن‌ماه سال 13۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

مردم ایران عزیزمان، همواره باافتخار به گذشته و‌امید‌ به آینده با اتحاد و یکرنگی دل درگرو پیشرفت و بهروزی کشور نهاده‌اند. اینک در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان به‌ویژه مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم بزرگوار شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان خواستارم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا