علی بیگدلی کارشناس سیاسی از تهران در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان مهریز گفت: انتخابات ایران برای دشمنان ابزاری برای ضربه زدن به کشور ایران است ولی برای ملت ایران به عنوان فرصتی مفید برای انتخاب اصلح است.

 علی بیگدلی کارشناس سیاسی از تهران در جمع ناظران و سرناظران شهرستان مهریز گفت: کشور ایران در چهلمین  سال انقلاب اسلامی توانمندی های زیادی را کسب کرده است  هدف  دشمنان تحریف انقلاب و جلوگیری از ماندگار نشدن انقلاب با ترفندهای تهدید و تحریف است.

وی ادامه داد:  با چند مولفه های مانند پایندی به آرمان ها،  واقعیت ها، مصلحت ها و انصاف می توانیم به درک واقعی از توانایی های خود برسیم.

  بیگدلی افزود: در طول ۵۳سال سلطنت رژیم شاهنشاهی فقط چهار انتخابات برگزار شد ولی بعد انقلاب اسلامی برای مسایل مهم انتخابات زیادی توسط مردم برگزار شد که باید با دراید و دقت بیشتر انجام می شد.

وی گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی حتی یک وجب از خاک ایران از کشور جدا نشد ولی در دوره پهلوی اراضی مختلفی از کشور جدا و به بیگانه داده شد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: کشور ایران رهبری قدرتمند دارد که با گفتمان انقلابی و مدیریت جهادی همه مشکلات را حل می کند.

بیگدلی افزود: بعضی از دشمنان می خواهند از طریق تغییر باورها خودمان تیشه به ریشه انقلاب بزنیم ولی باید هوشیار باشید لیاقت ایرانی و مردم ایران بیشتر این است. 

وی ادامه داد: دستاورهای زیادی را در دوران انقلاب به دست آوردیم ازجمله رتبه ۳در تولید داری ام اس، رتبه ۳پهباد که روس ها برای دستیابی به این دانش از کشور ایران درخواست دارند و آزادی سیاسی و اقتدار منتطقه ای که مهم ترین دستاورهای انقلاب است. 

بیگدلی گفت: اکنون اقدام خوبی در مقابله با فساد اقتصادی صورت گرفته که باید این امر زودتر انجام می شد و ضعف دولت ایران حزب بازی های است که انجام می شود.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا