﷽

 

 

 

                                                                                       والفجر ولیال عشر

 

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدارخداوند که نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار ومبارزه امت ما می درخشد و دهه فجر، میقات ده روزه یاران آفتاب است که پیش پای او ،فرشی از حضورگستردند و از مهر ورزی مهرآباد تا طراوت بهشت زهرا(س) را به استقبال او، پیوند زدند.

 

انقلاب اسلامي ايران ،تجلي شكوهمند حماسه اي است كه در ٢٢ بهمن ، روز پيروزي حق بر باطل و روز رهايي ملت بزرگ ايران ، اسلام تولدي دوباره يافت و انديشه معنوي و پاكي كه از طريق انقلاب در قلب تاريخ رسوخ كرد.

 

آن روزهای پر شور ی که فرزندان ملت در جای جای میهن عزیز و اسلامی برای برافراشتن پرچم اسلام و بر پایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا خواستند و مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچم دار ترویج و تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است .

اینک با گذشت چهل سال از طلوع آن همچنان برای همه مردم آزاده جهان و ولايت مدار يزد شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است .

اينجانبه الهه جورابي عضو دوره پنجم شوراي شهر يزدبا تبریک فرا رسیدن٢٢ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به هموطنان عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ شریف شهدا وشهرداري  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان بويژه شهر جهاني يزد دعوت می نمایم با حضور ارزشمندو پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی ٢٢ بهمن  که بیانگر وفاداری پایداري چهل ساله مردم  به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند،ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به تصویر کشندو از درگاه حضرت احدیت ، توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در خدمت به ملت شریف و غیور ایران اسلامی خواستارم . 

 

 

 

             

                       الهه جورابـــــــــــــــــــــے 

عضو دوره پنجم شوراي شهر ونايب رئيس هيئت دوچرخه سواري شهرستان #يزد

٩٧.١١.٢١

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا