راهپیمایی ۲۲بهمن

یزد فردا:سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم مهریز در راهپیمایی ۲۲مردم مهریز گفت: برای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان و عبور از گذرگاهی تاریخی و رسیدن به قله‌های موفقیت به ازخودگذشتگی و اعتماد به توان داخلی نیازمند هستیم.

وی افزود: دولت جدید آمریکا، برای دشمنی با کشور ایران تلاش‌های بیهوده انجام داده و ملت ایران با تکیه‌بر توان داخلی و با پشتیبانی از رهنمودهای رهبر انقلاب، توطئه های های آنان را خنثی کنیم.

رستگاری ادامه داد: تداوم انقلاب اسلامی با اتحاد، انتقاد پذیری، عمل انقلابی و تکیه بر توان داخلی میسر و منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

فرماندار مهریز تصریح کرد: شهرستان مهریز در بخش‌های مختلف ازجمله دام‌پروری ،کشت‌های نوین گلخانه‌ای، صنعت و معدن، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان و نیز فضاهای ورزشی تغییرات زیادی با گذشته داشته است.

وی ادامه داد: برای عبور از مشکلات به استقامت، صبوری، روحیه انقلابی نیازمند هستیم .

رستگاری گفت: اکنون نباید دولت مردان یکدیگر را محکوم کردن و بذر ناامیدی را در فضای اجتماعی و بدنه انقلاب که با خون شهدا حاصل شده پراکنده کنند.

وی افزود: خواستار نفی و طرد سوءاستفاده کنندگان از بیت‌المال در هر جایگاه و مقامی و بهره‌مندی از نخبگان علمی و دانشگاهی به ویژه جوانان برای حرکت جامعه به سمت جلو هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا