با حضور "رضا رحمانی" وزیر صنعت، معدن و تجارت، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و "حسین فلاح" فرماندارمیبد واحد تولید کاشی روکاسرام در شهرک صنعتی میبد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه با حضور "رضا رحمانی" وزیر صنعت، معدن و تجارت، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد،‌ "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌"کمال دهقانی" نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندار، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان واحد تولیدی کاشی و سرامیک روکاسرام در شهرک صنعتی میبد افتتاح شد.

این کارخانه، ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و 600 هزار مترمربع کاشی ساختمانی کفی پرسلانی لعاب‌دار را دارد.

مساحت این مجموعه 20 هکتار و زیربنای 40 هزار مترمربع است و طرح مورداشاره با 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و 16 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی اجراشده و برای 147 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت کاشی روکاسرام از اوایل سال ۱۳۹۲ عملیات ساخت آن شروع و در حال حاضر با دو خط تولید کاشی با تکنولوژی دستگاه‌های روز اروپا به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است مجموعه‌ای نور آور در جمع 3 برند برتر بازار ایران و صادرات بیش از 50 درصد تولیدات از اهداف این واحد تولیدی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا