«محمدعلی طالبی» بیان کرد:ورزش زیربنای نشاط و شادابی است و رشد آن به توسعه استان در ابعاد اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی کمک می کند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،استاندار یزد در مراسم تجلیل از مدال آوران و پیشکسوتان  ورزشی  استان با قدردانی از تلاش های برگزارکنندگان این برنامه گفت:امیدواریم برگزاری چنین برنامه هایی با تجلیل و معرفی ظرفیت های مختلف ورزشی استان زمینه  رو به رشد توسعه ورزش را سرعت ببخشد.
«محمدعلی طالبی»  افزود: باید بتوانیم در کنار همه مسئولان و ظرفیت ها و سرمایه های خوبی که در استان وجود دارد به ویژه رویکرد بخش خصوصی توانمند استان به اعتلای هر چه بهتر ورزش کمک کنیم.
طالبی بیان کرد:نگاهمان این است که ورزش تنها موضوع تندرستی و سلامت نیست و  زیربنای نشاط و شادابی جامعه محسوب می شود و  هر چه بتوانیم در امر ورزش همگانی و قهرمانی سرمایه گذاری کنیم در رشد و توسعه استان در ابعاد اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی  نیز موثر خواهیم بود.
استاندار یزد در پایان گفت:امیدواریم با این رویکرد و با اشتراک نظری که در استان نسبت به  موضوع ورزش ایجاد خواهد شد بتوانیم مسئولیت خود را به ورزش استان و همه پیشکسوتانی که در طول سال های گذشته افتخارات بسیار بزرگی را برای استان یزد آفریده و شاگردان بسیار خوبی را تربیت کرده اند یا  در عرصه های ملی خوش درخشیده اند ادا کنیم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا