امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز گفتند: جانبازان جمهوری اسلامی اسوه ایمان، ایستادگی، رشادت تجلی امتداد فرهنگ جان‌نثاری در راه مولا و تسلیم در برابر مشیت معبود هستند.

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی و رضا زارع زاده فرماندار مهریز در پیامی مشترک روز جانباز به همه جانبازان به ویژه جانبازان شهرستان مهریز گفت: جانبازان جمهوری اسلامی اسوه ایمان، ایستادگی، رشادت تجلی امتداد فرهنگ جان‌نثاری در راه مولا و تسلیم در برابر مشیت معبود هستند.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی که اسوه ایمان، ایستادگی و رشادت هستند تجلی امتداد فرهنگ جان‌نثاری در راه مولا و مقتدا و تسلیم در برابر مشیت معبوداند و حقیقت این ایمان وصف مبارک «شهید زنده» را برازنده قامت صبر و ثبات قدم جانبازان می‌کند.

واقعه کربلا ماندگارترين حماسه تاريخ اسلام و تجلیگاه غیرت و در اين ميان برجسته ترين نمونه آزادگي و غيرت حضرت باب الحوائج بود كه تا پای جان به میثاق خویش وفادار ماند و در دفاع از حریم ولایت آنچنان جانبازی نشان داد که درتاریخ بشريت نمونه اي ندارد.

پیشرفت و اعتلای امروز ایران اسلامی به حق، مرهون فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دلاوران سرافرازی است که هرچند جامانده از قافله شهدا هستند اما هرکدام به شکلی و نوعی افتخار این مرز و بوم هستند مدال افتخاری از عشق آمیخته با اخلاص و عمل بر سینه دارند.

به پاس اقتدا به علمدار کربلا و نکوداشت یاد تمامی جانبازان دلاوری که از زخم‌های مانده بر پیکر خویش، لبخند شکوه ایثار ساختند،‌ میلاد خجسته سپهدار امام حسین ،حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان_معزز شهرستان مهریز و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خود گذشتگی ایثارگران است را از پروردگار متعال مسألت داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا