فرماندار بافق گفت : مراسم ملی و مذهبی در شهرستان به واسطه همت و شعور اجتماعی مردم و تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نسبت به سایر شهرستان های استان پررنگ تر برگزار می شود.

به گزارش یزد فردا از بافق به نقل از  روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق؛ در آستانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان نشست برنامه ريزي راهپيمايي روز جهاني قدس و همچنین ایام الله 14 و 15 خرداد با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای بافق در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار بافق در این نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات سید علی رضا سلیمانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدردانی نمود و عنوان داشت: مراسم ملی و مذهبی در شهرستان به واسطه همت و شعور اجتماعی مردم و تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نسبت به سایر شهرستان های استان پررنگ تر برگزار می شود.

 

محمد زاده رحمانی در ادامه بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم پیش رو تاکید و یاد آور شد: این سه برنامه باید همانند سال گذشته با شکوه و عظمت برگزار و مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و  قیام 15 خرداد با هم تداخلی نداشته و بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 

وی همچنین به گسترش پهنه جغرافیایی اقدام ارزشمند حضرت امام  خمینی(ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره و تصریح کرد: هر ساله وسعت جغرافیایی این تدبیر معمار کبیر انقلاب وسیع تر می شود و در سالهای گذشته حتی این روز در کشورهای آمریکای جنوبی و برخی از کشورهای اروپایی برگزار و هزینه های زیادی را برای مقابله با این اقدام، بر رژیم صهیونیستی وارد می آورد.

 

زاده رحمانی ادامه داد: به برکت اندیشه ناب امام خمینی(ره) و روز جهانی قدس تمام معادلات استکبار جهانی و اسرائیل بهم ریخته و هیبت آنان در هم شکسته شده که نمونه بارز آن شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان می باشد.

 

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نیز در ابتدای این نشست با قدردانی از حمایت ها و همکاری فرماندار و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری مراسم ملی و مذهبی عنوان داشت: روز قدس یکی از یادگاری های معنوی حضرت امام خمینی(ره) در جهت حمایت از مسلمین جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین بود.

 

سید علی رضا سلیمانی در ادامه با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا 30 امین سالگرد رحلت امام و سالروز قیام خونین 15 خرداد را نیز به بهترین نحو ممکن گرامی بداریم، تصریح کرد: امسال با توجه به همزمانی این ایام با ماه مبارک رمضان اعزام به مرقد مطهر امام صورت نمی گیرد و بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی از جمله دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه، نشست های بصیرتی و.. به مناسبت ایام الله 14 و 15 خرداد در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

گفتني است در اين نشست پس از بيان پيشنهادات و برنامه ها مقرر شد راهپيمايي روز جهاني قدس شهر بافق روز جمعه 10 خرداد از ساعت 11.30 از بلوار امام خمینی(ره) مقابل بسيج به سمت ميعادگاه نماز جمعه برگزار شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا