مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاح نمایشگاه اسمبلاژ گفت: در این نمایشگاه آثاری منسجم و زیبا خلاقانه و کار دست فردی بومی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه ها می تواند باورهای افراد بومی را تقویت و از مهاجرت به خارج از استان برای به نمایش گذاشتن آثار و خلاقیت های خود جلوگیری کند.

جوادیان زاده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه محمدرضا غنیمت نشان داد شهرستان مهریز افراد هنرمند فراوانی دارد که می تواند خلاقیت های خود را در همه استان به ویژه در سراسر کشور به نمایش بگذارند

حسن زارعیان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناساندن آثار حجمی به نام اسمبلاژ به عموم همشهریان مهریزی و چگونگی درآمد زایی و کارآفرینی از این طریق است.

زارعیان ادامه داد:این نمایشگاه در نگارخانه آفرینش اداره ارشاد مهریز به مدت ۱۰ روز صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است.


محمدرضا غنیمت هنرمند مهریز و مسئول برگزاری این نمایشگاه در مورد خلق یکی از آثار خود گفت: این وسایل از غراضه های آهن است مانند یک بز از شیرآلات صنعتی، یاتاغان ماشین، و زنجیر چرخ ورق های آهن می توان ساخت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۰۰ آثار که در طول یک عمر تلاش و پشتکار تهیه شده به نمایش گذاشته شده است.

غنیمت افزود : علاقمندان به این رشته باید ابتدا هنر نقاشی و طراحی را به خوبی بیاموزند و سپس با یادگیری آهنگری ، فلزکاری و جوشکاری این آثار زیبا و منسجم را خلق کنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا