در نشست امروز کارکنان اداره املاک و کمیسیون ماده 12 توجه به حفظ حقوق بیت المال و اهمیت به صدور اسناد مالکیت متعلق به دولت مورد تاکید قرار گرفت .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد در حاشیه این نشست صمیمی که با هدف آشنایی با روند انجام کار و امور محوله برگزارشد مدیرکل راه و شهرسازی استان به موضوع تلاش بیشتر در جهت ساماندهی اراضی دولت و انجام فرایند صحیح و سریع صدوراسناد مالکیت تاکید کرد واز کارشناسان حاضر در این نشست خواست تا در خصوص سنددارکردن املاک دولتی پیگیری نمایند.

 رضا یادگاری با اشاره به سوابق عملکرد اداره املاک در دوره های قبل، فعالیت های این حوزه را حساس و مهم دانست و افزود: بنده می دانم این واحد جزء واحدهايی است که مراجعه کننده فراوانی دارد و از حیث میزان پاسخگویی در صدر قرار گرفته، و توجه به وظایف و ماموریت های محوله و بکارگیری دقت و سرعت در انجام امور مربوطه با برنامه ریزی و استفاده از زمانبندي  مناسب می تواند در سایه آرمش، میزان ارائه خدمت به مراجعین را افزایش داد. 

 وی در ادامه خاطر نشان کرد همه تلاش خود را باید در جهت کسب رضایت ارباب رجوع و انجام به موقع درخواست های مراجعین معطوف نمائیم و چنانچه درخواست مراجعه کننده ای به دلایل قانونی قابلیت اجرا را ندارد باید در چارچوب رعایت حقوق شهروندی، ارباب رجوع را از چگونگی عدم امكان اجابت درخواستش مطلع نمائیم که این امر باعث افزایش رضایتمندی مراجعین و اعتماد به دستگاه خواهد شد.

 وی ثبت اطلاعات در حوزه املاک و شناسایی اراضی دولتی را از جمله موارد اساسی و مهم دانست و از کارشناسان این حوزه خواست تا با استفاده از برنامه های به روز و پیشرفته در جهت مستند سازی  و شفاف نمودن اطلاعات املاک دولتی تلاش نمایند.

 این مقام مسئول با تاکید بر برون سپاری در جهت تسهیل امور ارباب رجوع، به موضوع واگذاری بخشی از خدمات این حوزه به دفاتر پیشخوان پرداخت و از معاونت های مربوطه خواست تا در این خصوص بررسی های کارشناسی را انجام  و زمینه اجرایی نمودن این امر را فراهم نمایند .

 رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد در این نشست، ضمن تشکر از تلاش های دلسوزانه همکاران، به موضوع نظم و مقررات اشاره نمود و افزود من در هر جلسه ای که تاکنون با همکاران سایر بخش ها داشتم به این موضوع مهم تاکید نمودم و معتقدم با داشتن نظم و حضور به موقع در محل کار می توان زمینه ی موفقیت، پیشرفت و افزایش کیفیت امور محوله را افزایش داد  و در اینجا از شما همکاران می خواهم باحضور به موقع در محل کار موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شوید.

  درپایان این نشست هرکدام از حاضرین به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا