معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نامه ای به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و تاکید بر فرمانداران و سایر دستگاه های اجرایی؛ عدم برگزاری مراسم های یادبود،روضه خوانی،ترحیم و ... در ساعات اداری با هدف اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهاد های دولتی را خواستار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه 26 خردادماه ،« احمد ترحمی بهابادی » معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نامه ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و تاکید به فرمانداران و سایر دستگاه های اجرایی عدم برگزاری مراسم های یادبود،روضه خوانی،ترحیم و ... در ساعات اداری  با هدف اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی را خواستار شد.
گفتنی است معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نامه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف بهره وری،کارایی و اثربخشی فعالیت ها و ارتقاء  فرهنگ کاری را مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت بیان و بر برگزاری سایر برنامه ها در ساعات غیر اداری تاکید کرد.
در متن کامل این نامه آمده است:
نظر به اینکه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف افزایش بهره وری،کارایی و اثربخشی فعالیت ها و ارتقاء فرهنگ کاری مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت می باشد.
لذا شایسته است به گونه ای برنامه ریزی شود تا تمامی برنامه ها و مراسم ها اعم از (روضه خوانی،ترحیم،یادبود،یادواره و ...) خارج از ساعت اداری و یا ایام تعطیل صورت پذیرد تا منجر به تعطیلی بخشی از فعالیت های کاری نگردد.رعایت دقیق این مهم و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه مورد انتظار است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا