دوره‌های آموزشی و بازآموزی کارکنان و کارشناسان ادارات مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار می‌شود.

 

 
مرکز اداری و دفتر همکاری‌های متقابل مؤسسه آموزش عالی آزاد مهریار در آیینی با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان بافق، مدیر مؤسسه مهریار و مدیر داخلی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در مراسم افتتاح این دفتر با بیان ضرورت آموزش سرمایه‌های انسانی و افزایش مهارت‌های فنی و شغلی کارکنان ادارات مختلف گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق امکانی را فراهم کرده است تا مؤسسات آموزشی و تربیتی بتوانند در راستای اهداف مهارت‌آموزی و افزایش دانش فنی اقشار مختلف جامعه گام‌های بلندی را بردارند.

عباس فتاحی به برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی کارکنان و کارشناسان ادارات مختلف در واحد بافق اشاره کرد و افزود: مؤسسه آموزش عالی آزاد مهریار نیز علاوه بر آموزش دوره‌های مختلف فنی و مهارتی در رشته‌های گوناگون علوم انسانی، پزشکی و پرستاری فعالیت خواهد کرد.

اکرم محمدی رئیس مؤسسه آموزش عالی آزاد مهریار نیز با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق گفت: شرکت‌کنندگان در دوره‌های دندان‌سازی، کمک پرستاری، طب کار، داروخانه و رشته‌های فنی و تخصصی پس از فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند گواهینامه معتبر از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا