دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در نشست خبری با اهالی رسانه، پیشگیری را مهم ترین اولویت این شورا عنوان و بر استفاده از ظرفیت تشکل های غیردولتی و مشارکت مردم برای تحقق اهداف کشوری و استانی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

روز یکشنبه دوم تیرماه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و ‌روسا و نمایندگان کمیته های تخصصی این شورا در نشست خبری با اهالی رسانه استان که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد اهداف و برنامه‌های شورا را در مبارزه با مواد مخدر تشریح کردند.
"سیدمصطفی کرباسی" در این نشست ضمن گرامیداشت فرارسیدن پنجم تیرماه "روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر" پیشگیری را مهم ترین اولویت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت سازمان‌های غیردولتی و مشارکت مردم برای تحقق اهداف کشوری و استانی در مبارزه با مواد مخدر به بهترین نحو استفاده شود.
وی با اعلام برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان، ادامه داد: برنامه های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین و اثرگذارترین برنامه‌هایی است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.
کرباسی افزود: برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان ازجمله برنامه‌های این هفته است و در هفته مبارزه با مواد مخدر ۳۰ خانه ورزشی در سطح استان افتتاح می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر‌پایی نمایشگاه فرهنگی هنری با عنوان "نه به اعتیاد"، همایش تجلیل از خانواده شهدا و فعالان مبارزه با مواد مخدر، نشست خبری مسئولان و بیان عملکرد و مطالبات با اهالی رسانه استان، برگزاری نمایش های خیابانی ‌در ٢٠ محل و برپایی نشست های فرهنگی آموزشی در سطح شهر به ویژه در مساجد، انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در فضای مجازی را از مهم ترین برنامه های این شورا در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان عنوان کرد.
‌گفتنی است پنجم تا یازدهم تیر ماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

عکس از: مجید دهقانی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا