فلاح فرماندار در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد گفت: تلاش‌های انجام‌شده مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی میبد در مدیریت دانشگاه ستودنی است، چون در شرایط سخت به مدیریت دانشگاه پرداخته‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد با حضور «حسین فلاح» فرماندار، «معصومه طباطبایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم گفت: روحیه تلاش و همکاری مسئولین دانشگاه آزاد در سطح استان و شهرستان که با اعتبارات کم، کارهای خوبی انجام داده‌اند قابل‌تقدیر و ستودنی است.

حسین فلاح تصریح کرد: دانشگاه آزاد میبد آبروی شهرستان است و لازم است هرگونه همراهی و همکاری با مسئولین این دانشگاه موردعنایت و توجه قرار گیرد.

«معصومه طباطبایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: فعالیت‌های انجام‌شده در دانشگاه آزاد میبد پشتوانه علمی دارد و با همدلی و همکاری می‌توان در انجام امور و فعالیت‌های آن نقش داشت.

طباطبایی در ادامه به ایجاد تنوع، نوآوری، حفظ پتانسیل‌ها و امکانات و استفاده از آن‌ها و.. اشاره کرد.

در این مراسم از زحمات "دکتر حسین اعرافی" تقدیر و "دکتر احمدعلی فلاح" به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا