یزدفردا:شهردار یزد در مراسم بزرگداشت مرحوم مهدی آذر یزدی تاکید کرد: مقوله کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه و نمایش به فرهنگی فراگیر و عمومی تبدیل شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در مراسم بزرگداشت نویسنده کودک و نوجوان مرحوم مهدی آذر یزدی تاکید کرد: مقوله کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه و نمایش به فرهنگی فراگیر و عمومی تبدیل شود.

شهردار یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سفر سال ۱۳۸۸ به یزد که فرمودند: بخشی از تربیت فرزندانم را مدیون مهدی آذر یزدی هستم، افزود: این نکته بیانگر محتوای خوب کتب وی است و باید آنچان که شایسته شخصیت و نام آذر یزدی است قدردانی نماییم.

عزیزی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی، تاکید کرد: با مشارکت و همراهی نهادهای فرهنگی یزد، فعالیت های در خور شأن این چهره ملی و روند اقدامات متوقف شده تسریع یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: مقوله کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه و نمایش به فرهنگی فراگیر و عمومی تبدیل شود.

شهردار یزد با بیان این که همه نهادهای مرتبط با نگاه هم افزایی و مشارکت در بحث گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی ورود جدی پیدا کنند، تصریح کرد: شهرداری یزد نیز در این زمینه در کنار سایر نهادها رسالت و وظیفه خود را فراموش نخواهد کرد.

عزیزی همچنین از نمایشگاه کتاب کودک در حسینیه خرمشاه بازدید کرد و با ناشران این حوزه بحث و گفتگو نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا