در سفر سه‌روزه فرماندارمیبد به تهران، 200 میلیون تومان برای مطالبات زورخانه پوریای ولی میبد اختصاص یافت و همچنین مقدمات انعقاد قرارداد جهت تکمیل و نهایی کردن پروژه جاده ورزنه_ندوشن انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد به همراه «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در سفر به پایتخت مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری نمود.

حسین فلاح با اشاره به دیدار اول خود با «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان کشور که توسط دفتر «آیت ا... اعرافی» امام‌جمعه شهرستان هماهنگ شده بود؛ گفت: در این دیدار با گزارشی که در مورد انجام فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌وساز و فراهم کردن تجهیزات زورخانه پوریای ولی داده شد؛ مقرر شد برای رفع مطالبات و تکمیل این فضای ورزشی شهرستان، مبلغ 200 میلیون تومان در بودجه سال 98 برای این زورخانه در نظر گرفته و اختصاص داده شود.

فلاح تصریح کرد: همچنین در این دیدار کمک به هیئت‌های ورزشی مطرح و جهت رفع مشکلات فنی چند سالن ورزشی شهرستان قول مساعدت اختصاص اعتبار از طرف وزارت ورزش و جوانان داده شد.

وی در ادامه به منعقد شدن قراردادی بین وزارت راه و شهرسازی و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه انجام پروژه‌های راه و شهرسازی و نیز نشستی با حضور «امیر محمود غفاری» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی و «مهدی حیدری» مدیرکل دفتر جذب سرمایه و تجهیز منابع وزارت راه و شهرسازی که در تهران برگزار شد؛ اشاره کرد که به دنبال آن مقدمات انعقاد قرارداد جهت تکمیل و نهایی کردن پروژه جاده ورزنه- ندوشن انجام گرفت.

فرماندارمیبد از هماهنگی و رایزنی انجام‌شده برای برگزاری این نشست توسط «کمال دهقانی» نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و یادآور شد: با آماده شدن مقدمات این توافقنامه، ظرف هفته آینده قرارداد بین راه و شهرسازی و شرکت طرف قرارداد منعقد خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا