معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری‌های مدیریتی استانداری ضمن تاکید بر ضرورت هدف گذاری در برنامه ها و ماموریت های ستادی و سازمان گفت: بسیاری از نابسامانی ها و مشکلات جامعه با اصلاح نظام اداری قابل حل است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری های مدیریتی استانداری به ریاست "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و اعضای این کمیته در استانداری یزد برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در این نشست ضمن قدردانی از مشارکت اعضای کمیته و دبیرخانه کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری های مدیریتی استانداری به تشریح اهمیت و نقش این کمیته در رفع چالش های استانداری پرداخت و بر لزوم برنامه ریزی تدریجی و هدف‌گذاری مطلوب در برنامه ها و ماموریت های ستادی و سازمانی برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل تأکید کرد.
"اکرم فداکار" ادامه داد: بسیاری از نابسامانی ها و مشکلات جامعه با اصلاح نظام اداری و کیفی شدن خدمات قابل حل است.
فداکار در پایان سخنان خود خواستار شد: مدیران و کارکنان واحدهای ستادی و شهرستانی به برنامه ریزی و پیگیری اهداف کمیته از طریق اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری برنامه ها در تعامل با جامعه هدف اهتمام ورزند.
گفتنی است برنامه ریزی برای تشکیل جلسه کارگروه استقرار میز خدمت استانداری و ارائه گزارش آن در جلسه آینده کمیته، نظرخواهی از اعضای کمیته درباره اولویت بندی راهکارهای عمومی حاصل از طرح پژوهشی استانداردسازی خدمات، استعلام از مقامات مرتبط در وزارت کشور درباره اهداف کمی برنامه دوره دوم اصلاح نظام اداری و ساز و کارهای لازم برای تحقق آنها و اطلاع رسانی اهداف و برنامه های تعیین شده در راستای تحقق اهداف کمی برنامه دوم اصلاح نظام اداری به مدیران و کارکنان از جمله مصوبات نشست کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری های مدیریتی استانداری بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا