یزدفردا:با حضور شهردار یزد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، پل و همچنین پارک فیضیه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 در مراسمی که با حضور شهردار یزد، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران شهری و استانی برگزار شد، از پل و همچنین پارک فیضیه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال بهره برداری شد.

جمال الدین عزیزی در این مراسم با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه در چند ماه گذشته توسط شهروندان انجام شده است، هدف از برگزاری این مراسم را افتتاح رسمی و همچنین اطلاع رسانی فعالیت های عمرانی شهرداری به شهروندان عنوان کرد.

شهردار شهر جهانی یزد خاطر نشان کرد: این پروژه ها در جهت رفاه و آسایش مردم و همچنین فعالیتی که به عنوان افزایش کیفیت زندگی شهروندان می توان از آن نام برد اجرا می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از دو پل آرمان و یاسمن، اظهار کرد: با توجه به اختلال ایجاد شده در تردد ساکنان و کسبه این منطقه، از همکاری مردم قدردانی می کنم و امروز شاهد افتتاح یکی از پروژه‌های عمرانی هستیم.

پل فیضیه شامل فعالیت های عمرانی ایجاد یک دهنه پل، ساخت هشت دستک اطراف به صورت بتنی، اصلاح هندسی معبر شامل زیرسازی، سنگ جدول، آسفالت مسیر، فضای سبز و رنگ آمیزی کامل پل با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و با مشارک اداره کل راه آهن استان یزد به بهره برداری رسید.

همچنین از پارک فیضیه به مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع واقع در میدان فیضیه، با اجرای ۷۰۰ متر سنگ جدول، ۱۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۸۰۰ متر مکعب خاک زراعتی و ۱۵۰۰ متر فرش کف با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال بهره برداری شد.

مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی پل و پارک فیضیه در منطقه سه شهرداری یزد با حضور شهردار، رئیس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار، معاونین شهرداری، مدیران مناطق، رؤسای سازمان های شهرداری یزد و معاون فنی و زیربنایی اداره کل راه آهن استان صبح روز دوشنبه سی و یکم تیر ماه برگزار شد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا