یزدفردا:  رکورددار سرعت بانوان ایران این روز‌ها به دلیل مشکلات مالی و منع شدن از فعالیت‌های حرفه‌ای دوچرخه سواری، مشغول دست فروشی است.

آتوسا عباسی اولین مدال آور برون مرزی بزرگسالان به صورت انفرادی و رکورددار سرعت بانوان ایران این روزها به دلیل مشکلات مالی و منع شدن از فعالیت های حرفه ای دوچرخه سواری، مشغول دست فروشی است.

 عباسی همسر روح الله احمدی یکی از مربیان سابق دوچرخه سواری است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، بنا بر گفته احمدی به دلیل مشکلات بوجود آمده از سال ۹۳ و محرومیت وی زندگی‌ شان دچار مشکل شده و حتی به خاطر وی، همسر وی را نیز به تیم ملی دعوت نمی‌کنندو جلوی تمام فعالیت‌های ورزشی‌ شان را گرفته اند.

 بنا بر گفته وی آتوسا عباسی دست فروشی و خودش (همسر آتوسا عباسی) نیز مسافرکشی می‌ کند.

شکایت همسر آتوسا عباسی از رسانه‌های معاند: لطفا به زندگی شخصی ما کاری نداشته باشید/ این روند را ادامه دهند شکایت می‌کنم

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آتوسا عباسی یکی از پر مدال آور‌ترین رکابزنان کشوری است که توانست امسال نفر اول مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور شود. او در سال ۹۶ به دلیل مشکلات اقتصادی به همراه همسرش مجبور به دستفروشی شده بود تا بتواند هزینه‌های زندگی خودش را به دست بیاورند. یکی از شبکه‌های اینترنتی داخلی در همان سال با او در مورد مشکلاتش مصاحبه‌ای انجام داد، اما این بار پس از ۳ سال گذشت زمان شبکه‌های معاند از این تصاویر سو استفاده کرده اند و بر علیه این بانوی دوچرخه سوار استفاده کرده اند.

 

او پس از گذراندن یک دوره شرایط اقتصادی سخت و مشکلات با قدرت بیشتری نسبت به قبل به عرصه‌ی دوچرخه سواری بازگشته است و می‌تواند یکی از افتخارات جامعه‌ی دوچرخه سواری بانوان باشد. این روز‌ها با وجود سخت پیدا شدن حامی مالی عباسی توانسته یک حامی مالی برای فعالیت دوچرخه سواریش پیدا کند تا از او حمایت همه جانبه شود. همچنین پس از سو استفاده های شبکه های معاند از این بانوی دوچرخه سوار فدراسیون و اهالی جامعه ی بوکس از او تمام قد حمایت کردند.

 

عباسی دیگر دست فروشی نمی‌کند

در این راستا احمدی همسر آتوسا عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد: از دلیل اینکه چرا رسانه‌های معاند از تصاویر ۳ سال پیش ما در حال استفاده کردن هستند خبری نداریم و دوره‌ای در سال ۹۶ اقتصاد ما ضعیف شده بود و مجبور به دستفروشی شدیم. در آن زمان هم فدراسیون و هم صندوق حمایت از پیشکسوتان از ما حمایت کردند. پس از این دوران توانستیم یک حامی مالی درجه یک پیدا کنیم و با حمایت‌های معنوی و مادی آتوسا عباسی توانست پر مدال‌ترین بانوی دوچرخه سواری کشور قرار بگیرد. همچنان آتوسا به عنوان رکوردار سرعت دوچرخه سواری بانوان است.

 

او افزود: من نمی‌دانم کدام یکی از رسانه‌های معاند از تصاویر ما سو استفاده می‌کنند، اما خواهش می‌کنم این کار را ادامه ندهند. در صورتی که این اتفاقات ادامه دار باشد ما حتما شکایت خواهیم کرد. ما فوری پس از ایجاد حواشی آتوسا در صفحه‌ی مجازی اش اعلام کردیم که این حواشی ایجاد شده از طرف ما نیست.

 

او در پایان عنوان کرد: خداراشکر در حال گذارندن یک زندگی عادی هستیم و از شرایط، رضایت نسبی داریم و دیگر دستفروشی نمی‌کنیم. عباسی دو سال است که نفر اول تیم ملی دوچرخه سواری است امیدوارم شرایط مالی به گونه‌ای باشد که بتواند در تیم ملی حضور داشته باشد. امیدوارم دختران رکابزن امسال سهمیه المپیک را کسب کنند و تعداد نفرات بیشتری به مسابقات اعزام شوند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا