در جلسه‌ای با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد و بخشدار مرکزی شهرستان تفت در خصوص ارائه خدمات بیمه روستاییان و عشایر به روستاییان بخش و پیگیری جهت جذب افراد فاقد بیمه و تمدید بیمه سال‌های گذشته روستاییان بحث و تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان تفت؛ در جلسه‌ای با حضور "حسن ابراهیمی" مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد و "علی احمدیان" بخشدار مرکزی شهرستان تفت در خصوص ارائه خدمات بیمه روستاییان و عشایر به روستاییان بخش و پیگیری جهت جذب افراد فاقد بیمه و تمدید بیمه سال‌های گذشته روستاییان بحث و تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

"حسن ابراهیمی" مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیز در این نشست به بیان گزارش و آماری از بیمه‌شدگان تحت پوشش این صندوق در بخش مرکزی تفت پرداخت و از بخشدار مرکزی تفت خواست تا با همکاری دهیاران این بخش ضمن آگاهی بخشی به مردم ، آن‌ها را به بهره‌وری از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستائیان تشویق کنند .

"علی احمدیان" بخشدار مرکزی تفت در این جلسه گفت: خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان با توجه به‌حق بیمه‌ ناچیزی که از بیمه‌شدگان دریافت می‌شود، بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید گسترش و توسعه خدمات به روستائیان، عشایر و اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه است و در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر حمایت‌های ویژه‌ای شده و با استقبال جامعه هدف روبرو شده است.

احمدیان در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری دهیاران این بخش و با معرفی مزایای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، روستائیان جامعه هدف بخش مرکزی جذب این بیمه شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا