یزدفردا :به منظور افتتاح طرح های صنعتی و تولیدی؛دکتر روحانی وارد تبریز شد

یزدفردا:رئیس جمهور به منظور افتتاح طرح های صنعتی و تولیدی با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان وارد استان آذربایجان شرقی شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

 

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از سفر به استان اذربایجان شرقی و میهمان مردم عزیز و دلاور این استان به ویژه مردم تبریز، گفت: در این سفر روند اجرای پروژه‌هایی که در سفر استانی قبلی برنامه ریزی شده بود را پیگیری خواهیم کرد و طرحهای بسیار مهم اقتصادی در این سفر افتتاح می شود.

 

افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی هریس و بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف تولیدی و صنعتی در سطح استان آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح طرح های توسعه پالایشگاه تبریز و شرکت در شورای اداری استان از جمله برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر است.

طرح های تولید روغن پایه و روغن های روان ساز، تولید گازوئیل یورو ۵ و ارتقاء کل بنزین تولیدی به استاندارد یورو ۵ روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، طرح تولید روغن پایه و روغنهای روانساز شامل پروژه اختلاط و تولید روغن های روان ساز با ظرفیت ۴۰ هزار تن در سال و هزینه ۱۵ میلیون یورویی و پروژه تولید روغن پایه با ظرفیت ۹۰ هزار تن در سال و هزینه یک میلیون یورویی، طرح تولید گازوئیل یورو ۵ شامل پروژه تصفیه نفت گاز جدید با ظرفیت ۳۰ هزار بشکه در روز و هزینه ۷۰ میلیون یورویی و همچنین طرح ارتقاء کل بنزین تولیدی به استاندارد یورو ۵ شامل پروژه بنزین سازی جدید با ظرفیت ۲۰ هزار بشکه در روز و هزینه ۲۶۵ میلیون یورویی و پروژه تغییر کاربری واحد تبدیل کاتالیستی به واحد ایزومریزاسیون نفتای سبک به ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز و هزینه ۱۰ میلیون یورویی چهار طرحی است که در سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرق و با حضور دکتر روحانی به بهره برداری رسید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا