"محمدعلی طالبی" استاندار یزد دو واحد تولیدی ساخت لامپ‌های ‌‌LED و بردهای الکترونیکی و تولید و بسته‌بندی روغن‌های خوراکی را در شهرک صنعتی یزد افتتاح کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه ۲۰ مردادماه، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان در شهرک صنعتی یزد حضور یافتند و واحد تولیدی "آرشیدا" ساخت لامپ های ‌LED و چراغ های صنعتی و خیابانی و واحد بسته بندی روغن های خوراکی کنجد و کانولا "آروا" توسط عالی ترین مقام اجرایی استان به بهره‌برداری رسید.
"محمدعلی طالبی" پس از افتتاح این واحدهای تولیدی به مزیت های نسبی استان در حوزه صنعت و تولید اشاره کرد، ایجاد شرکت های دانش بنیان را از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست و بر هدایت تسهیلات استان ‌به‌منظور ایجاد چنین واحدهایی تاکید کرد.

برای بهره‌برداری این دو واحد تولیدی ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و با افتتاح فاز اول این واحدها برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.


بازدید استاندار یزد از کارخانه آرد روشن


عالی ترین مقام اجرایی استان همچنین با حضور در کارخانه "آرد روشن" یزد ضمن بازدید از فر‌آیند دانش بنیان، پیچیده و منطبق بر استانداردهای بالای بهداشتی تولید آ‌رد در این کارخانه، آخرین وضعیت تحویل گندم به سیلوهای استان را مورد بررسی قرار داد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا