استاندار یزد در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و صنایع وابسته گفت: قطعاً معرفی، تشویق و حمایت از واحدهای صنعتی فعال می‌تواند به بهبود وضعیت تولید در استان کمک کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و صنایع وابسته که در محل جدید نمایشگاه‌های بین اللملی استان یزد برگزار شد، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به تبادل فکر و تجربه میان واحد‌های صنعتی کمک زیادی کند.
"طالبی" همچنین حضور شرکت‌های بزرگ داخل و خارج استان را اتفاقی مثبت خواند و افزود: این نمایشگاه می‌تواند در کنار معرفی ظرفیت‌های کاری در بخش‌های مختلف به جذب مبتکرین و اجرای ایده‌های خلاقانه در صنعت منجر شود و همچنین به رفع مشکلات و مسائلی که بخش صنعت با آن روبرو است، کمک کند.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد : برگزاری چنین رویداد‌هایی به اعتلای صنعت و معدن استان یزد و کاهش مشکلات فراروی آن کمک می کند و همچنین باعث همدلی بیشتر دولت و بخش خصوصی خواهد شد.
استاندار یزد با تقدیر از برنامه معرفی و تجلیل از واحدهای فعال صنعتی و تولیدی، تصریح کرد: قطعاً معرفی این گونه واحدها و تشویق و حمایت از آنها می‌تواند به بهبود وضعیت تولید در استان کمک کند.
"طالبی" در ادامه گفت: معرفی الگوهای برتر می‌تواند در ایجاد اشتغال بهتر در استان موثر باشد و به ایجاد فضایی که همه اعم از دولت، بخش خصوصی و مردم بتوانند در کنار هم  گام‌های موثری در اعتلای بخش صنعت و تولید بردارند، منجر شود.
وی در پایان سخنان خود، با تبریک راه‎‌اندازی و شروع به کار نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه‌های دائمی استان گفت: امیدوارم برگزاری خوب و موفق این نمایشگاه در این فضا و مکان، منجر به توسعه هر چه بهتر و بیشتر استان شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا