استاندار یزد در مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: جشنواره رضوی، فرصتی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و باید از این فرصت‌ها برای گسترش آن استفاده کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد  ، "محمدعلی طالبی" در مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در باغ دولت آباد یزد برگزار شد، اظهار کرد: استان یزد علمای بزرگی دارد که هر کدام نمونه‌ای از توانایی و ظرفیت علمی و فرهنگی یزد هستند.
"طالبی "در همین زمینه افزود: یزد، امروز باید در عرصه فرهنگی و اجتماعی و همچنین حضور در جشنواره‌ها و مسابقاتی که در حقیقت عرصه ارزیابی توان استان‌ها است، جایگاه برجسته‌ ای داشته و مدافع این پیشینه فرهنگی باشد.
استاندار یزد در ادامه با تاکید بر تلاش برای حفظ  و نشر داشته‌های فرهنگی، عنوان کرد: اگر خواهان رسیدن به جایگاه بلند در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم، باید در جهت تقویت داشته‌های فرهنگی خود تلاش کنیم و از ظرفیت بخش‌های مختلف اعم از دولتی، غیردولتی و دیگر نهادهای عمومی، همراه با مشارکت مردم استفاده نموده و از این ظرفیت‌ها بهره‌بردای کنیم.
وی در پایان سخنان خود گفت: جای خوشحالی است که با نام و یاد امام هشتم(ع ) بزرگترین رویداد فرهنگی در رشته‌های مختلف صورت می‌گیرد و یکی از بهترین رشته‌هایی که به اعتلا و رشد دانش مردم منجر می‌شود جشنواره کتابخوانی رضوی است.


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا