به گزارش روابط عمومی فرماندارری شهرستان بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه پورامینی بخشدار مرکزی با حضور در اداره گاز شهرستان ضمن بازدید از قسمت های مختلف و در جریان قرار گرفتن نحوه ارائه خدمات به شهروندان، ازبرنامه های کاری و مشکلات این اداره مطلع شدند.

رییس اداره گاز ناحیه بافق در حاشیه این بازدید به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به نواحی مختلف شهرستان پرداخت و عنوان داشت: از ابتدای روند گازرسانی به شهرستان بافق در مجموع بیش از 250 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کار شده است.

علی پیری تعداد مشترکین شهرستان بافق را در حدود 15 هزار مشترک شهری و حدود 1500 مشترک روستایی عنوان کرد و افزود: افزایش حدود 5500 مشترک دیگر در سال جاری پیش بینی شده که جهت گازدار شدن این تعداد مشترک تاکنون 14500 علمک گاز نصب شده است.

وی تعداد مشترک عمده( صنایع و کارخانجات) شهرستان را 12 مشترک اعلام نمود و تصریح کرد: در مجموع جهت گازرسانی به تمامی نقاط شهرستان 16 ایستگاه کاهش فشار ساخته و راه اندازی شده است.

رییس اداره گاز ناحیه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به بیان طرح های در دست اقدام این شرکت جهت گازرسانی به روستاهای شهرستان و منطق حاشیه شهر پرداخت و یادآور شد: عملیات گازرسانی به منطقه گودگوار و دهستان کوشک تا پایان امسال تکمیل خواهد شد

پیری در پایان افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرماندار و بخشدار مرکزی روستاهای خوسف و بشکان نیزدر نیمه دوم سال آینده گازدار خواهند شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا