مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با تجلیل از آزادگان سرافراز کشورمان گفت: آزادگان در دوران اسارت سختی ها و مشقت های زیادی را متحمل شدند و خاطراتی دارند که باید ثبت و ضبط و به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " علی نمازی " به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشورمان در دیدار با آزادگان این اداره کل ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم افزود: آزادگان مایه افتخار، عزت و سربلندی نظام و کشورمان هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگری  و استقامت آزادگان است.

وی بر حفاظت و پاسداری از دستاوردهای امام (ره)، شهدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و سالروز ورود آزادگان را تبریک گفت و اظهار داشت: 26 مرداد، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور روزهای پر از شور و شادی  بازگشت آنان در میهن عزیزمان است.

وی افزود: بی تردید این روز پرثمر بازتاب مقاومت آزادگان ما در سیاه چال های رژیم صدام و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی است.

نمازی اضافه کرد: آزادگان الگوی صبر و مقاومت هستند كه دلاورمردانه دوران اسارت را پشت سر گذاشته و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.

در این دیدار سید عباس امام، محمد شریفی و منصور چاوشان از آزادگان سرافراز اداره کل امور اقتصادی و دارایی و از ذیحسابان دستگاههای اجرایی استان یزد به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداختند و در پایان با حضور مدیران این دستگاهها با اهداء لوح سپاس از ایثارگری های آنان تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا