حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد با صدور پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ پیام صادره از سوی «حسین فلاح» فرماندار شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند به شرح زیر است:

هفته اول شهریورماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نام‌گذاری شده است، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی‌ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم‌اند و امروز مدیران اجرایی شهرستان باید در همه امور اداری و اجرایی این دو شهید را الگوی عملی خود قرار دهند چراکه راه این شهدا راه امام، پیامبر و ائمه اطهار بود.

این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر درآمده تا زمینه آگاهی عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت خدمتگزار فراهم آید.

در همین راستا خوشبختانه در شهرستان میبد شاهد بهره‌برداری از طرح و پروژه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، جهاد کشاورزی و... هستیم که همه با اشراف و همدلی و همکاری امام‌جمعه، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و پی گیری‌های بی‌وقفه ادارات و سایر ارگانهای شهرستان بودیم.

بنابراین بهره‌برداری از 76 پروژه در سال 98 در شهرستان میبد بااعتباری بالغ‌بر 74 میلیارد و پانصد و بیست‌وشش میلیون تومان از بخش دولتی و خصوصی نشان می‌دهد که باوجود تنگناهای مالی گام‌های مؤثری برداشته‌شده است که مایه دلگرمی و نشاط اجتماعی وامید به زندگی را در جامعه افزایش خواهد بود.

این‌جانب در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به آحاد ملت بزرگ ایران، دولت‌مردان متعهد و کارمندان خدام شهرستان تبریک عرض نموده و توفیقات ایشان را در مسیر خدمت از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا