اگر کلاس‌های دروس عمومی را فاکتور بگیریم و به سراغ کلاس‌های دروس تخصصی مانند زبان انگلیسی برویم میبینیم که معلم‌های مدرسه و اساتید در کلاس‌های عمومی خود به زبان انگلیسی مکالمه نمی‌کنند و به زبان فارسی تمامی مطالب را عنوان می‌کنند که تاثیر مخربی در یادگیری مکالمه انگلیسی در دانش‌آموزان و دانشجویان دارد.

یزدفردا؛با وجود تمامی شیرینی‌ها و خاطرات خوبی که دوران مدرسه و دانشگاه دارد، مشکلاتی هم برای دانش‌آموزان و دانشجویان به دنبال دارد چراکه در کلاس‌های مدرسه حدودا شاهد حضور 30 دانش‌آموز هستیم که سر و صدای زیادی را در کلاس ایجاد می‌کنند و تمام انرژی و تمرکز مدرس را برای ساکت نگه‌داشتن کلاس از او سلب می‌کنند، معلم نیز به دلیل تراکم بالای دانش‌آموزان در کلاس‌های مدرسه نمی‌تواند لپ مطلب را به خوبی بیان کند و به سوالات تمامی دانش‌آموزان پاسخ دهد و مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

 

کلاس‌های دانشگاه نیز از این مشکلات مستثنی نیستند چراکه تعداد زیادی از دانشجویان حدود یک ربع قبل از شروع کلاس به صندلی‌های ردیف‌های اول هجوم می‌آورند تا بتوانند صدای استاد را به خوبی در حین تدریس بشوند. اما دانشجویانی که دیر می‌رسند مجبورند به گوشه‌نشینی در ردیف‌های عقب که صدای استاد به خوبی شنیده نمی‌شود تن دهند. مهم‌تر از همه اگر کلاس‌های دروس عمومی را فاکتور بگیریم و به سراغ کلاس‌های دروس تخصصی مانند زبان انگلیسی برویم میبینیم که معلم‌های مدرسه و اساتید در کلاس‌های عمومی خود به زبان انگلیسی مکالمه نمی‌کنند و به زبان فارسی تمامی مطالب را عنوان می‌کنند که تاثیر مخربی در یادگیری مکالمه انگلیسی در دانش‌آموزان و دانشجویان دارد. در کل اکثر دانش‌آموزان و دانشجویان چه در مدرسه و چه در دانشگاه هیچ درسی را به صورت اصولی یاد نمی‌گیرند و ذهن آن‌ها با مشکلات و سوالات زیاد در تمامی دروس به ویژه دروس خصوصی رها می‌‌شود. اما عمق این مشکلات هنگام آزمون کنکور مشخص می‌شود.

اما جای نگرانی نیست چراکه برای تمامی مشکلاتی که دانش‌آموزان و دانشجویان در مدرسه و دانشگاه تجربه می‌کنند بهترین راه‌حل استفاده از معلم خصوصی است به ویژه اگر قصد داشته باشید آزمون تافل یا آزمون آیلتس را پشت سر بگذارید. با وجود اینکه می‌توانید برای یادگیری زبان انگلیسی و کسب آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون‌های تافل و آیلتس در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی شرکت کنید اما شرایط آموزشگاه‌های خصوصی نیز بهتر از مدارس و دانشگاه‌ها نیست و مزایای آن‌ها با مزایای داشتن یک معلم خصوصی برابری نمی‌کند. بنابراین بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با ویژگی‌ها و مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و آیلتس آشنا کنیم.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

یکی از بهترین و موثرترین راه‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت اصولی شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. در کلاس‌های خصوصی تدریس زبان انگلیسی، خبری از مشکلاتی که در مدرسه و دانشگاه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردید نیست. چراکه این شما هستید که می‌توانید معلم خصوصی مدنظرتان را انتخاب کنید و ساعت‌ها و روزهای کلاستان را نیز تعیین کند. از همه مهم‌تر در تدریس خصوصی تنها شما هستید و معلم خصوصی شما. بنابراین مدرس با قدرت و تمرکز بالا به دور از شلوغی‌ و سر و صدایی که در کلاس‌های عمومی وجود دارد به بهترین شکل ممکن زبان انگلیسی را از جهات مختلف شامل: Reading، Speaking، Writing و Listening به شما آموزش خواهد داد و در کنار این آموزش کاملا مفید و کاربردی، به تمامی مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد و به سوالات شما به طور کامل پاسخ خواهد داد. از این‌رو برخلاف کلاس‌های عمومی هیچ سوال بی‌پاسخی در ذهن شما باقی نخواهد ماند. بنابراین با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید! در ادامه مزایای شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را جمع‌بندی خواهیم کرد.

·        مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

  • انتخاب استاد زبان انگلیسی برعهده زبان‌آموز است
  • تعیین روز و ساعات کلاس برعهده زبان‌آموز است
  • تعیین مکان برگذاری کلاس برعهده زبان‌آموز است
  • روند یادگیری زبان انگلیسی به صورت کاملا کاربردی خواهد بود
  • تمامی مشکلات زبان‌آموز برطرف خواهد شد و به تمامی سوالات او پاسخ داده می‌شود
  • امکان برگذاری جلسات فوق‌العاده وجود دارد
  • تعیین تعداد جلسات فوق‌العاده برعهده زبان‌آموز خواهد بود
  • سطح پیشرفت زبان‌آموز با استفاده از تست‌های مختلف به صورت مرتب بررسی می‌شود
  • امکان برگذاری کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده وجود دارد
  • تقویت چشم‌گیر 4 مهارت Reading، Speaking، Writing و Listening

البته یادگیری زبان انگلیسی در مدارج بالاتر به تافل و آیلتس ختم می‌شود که در ادامه نیز به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

همانطور که می‌دانید، آیلتس یک آزمون برای ارزیابی میزان مهارت و تسلط زبان‌آموزان به زبان انگلیسی است که سالانه در سراسر جهان برگذار می‌گردد و افراد زیادی هستند که در این آزمون شرکت می‌کنند. اکثر زبان‌آموزهایی که در آزمون آیلتس شرکت می‌کنند قصد دارند جهت مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور مدرک آیلتس خود را دریافت کنند. چراکه مدرک آیلتس از اعتبار خاصی در دانشگاه‌ها، موسسات و همچنین ادارات سایر کشورهای جهان برخوردار است از این‌رو جهت پیداکردن کار بهتر و ادامه تحصیل در کشورهای خارجی بسیار مفید و کاربردی است. بهترین گزینه برای یادگیری هر چه سریع‌تر مهارت‌های پیشرفته زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمون آیلتس، شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس است. البته آزمون آیلتس در دو نوع برگذار می‌شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

·        انواع آزمون آیلتس

o       آیلتس آکادمیک (IELTS ACADEMIC)

آزمون آیلتس آکادمیک مخصوص آن دسته از زبان‌آموزهایی است که قصد دارند در دانشگاه‌های خارج از کشور به تحصیلات خود ادامه دهند بنابراین باید سعی کنند در این آزمون نمره قابل قبولی به دست آوردند. معلم خصوصی به شما تضمین خواهد داد که با پشت سر گذاشتن کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس به راحتی بتوانید نمره قابل قبولی را در این آزمون به دست آورید.

o       آیلتس جنرال (IELTS GENERAL)

آزمون آیلتس جنرال مخصوص آن دسته از زبان‌آموزهایی است که قصد دارند برای کار یا مسافرت به کشورهای خارجی سفر کنند. تدریس خصوصی آیلتس شما را به حد قابل قبولی در کسب مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی یعنی Reading، Speaking، Writing و Listening می‌رساند. از این‌رو می‌توانید نمره بالایی در آزمون آیلتس جنرال کسب کنید.

تدریس خصوصی تافل

مدرک تافل نیز مانند مدرک آیلتس جهت کسب امتیاز مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آزمون تافل میزان توانایی زبان‌آموزان در مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار می‌دهد. آزمون تافل هر 12 روز یکبار برگذار می‌گردد که می‌توانید در آن شرکت کنید. البته طبیعی است که برای شرکت در این آزمون و گرفتن مدرک آن با کسب نمره بالا باید تمامی نقاط ضعف خود در زبان انگلیسی را برطرف کنید و تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی را به صورت پیشرفته و در سطح بالا بیاموزید از این‌رو بهترین گزینه برای شما تدریس خصوصی تافل است که با استفاده از آن می‌توانید در مدت زمان کوتاهی مهارت‌های کلیدی زبان انگلیسی را بیاموزید و آمادگی لازم برای شرکت در این آزمون را به دست آورید.

 

اکنون زمان آن رسیده است که یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تافل و آیلتس را به شما معرفی کنیم. موسسه سپاه دانش با برخوردار بودن از بهترین و باسابقه‌ترین کادر آموزشی به عنوان یکی از بهترین مراکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی که تاکنون موجب شده است زبان‌آموزان زیادی بتوانند بهترین نمرات را در آزمون‌های تافل و آیلتس  کسب کنند شناخته می‌شود. اگر شما هم قصد دارید مهارت‌های چهارگانه زبان‌ انگلیسی خود را تقویت کنید یا در آزمون‌های آیلتس و تافل بهترین نمرات را کسب کنید به وب سایت   www.sepahedanesh.com مراجعه کنید تا بتوانید مجرب‌ترین معلم‌های خصوصی را در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیابید.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا