به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست بررسی روند پیشرفت احداث مرکز آموزش ناجا در شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، نمایندگان ناجا و برخی دیگر از مسئولان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تخصیص زمین به این مرکز آموزش پرداخت و اظهار داشت: دراین باره ۷۳ هکتار زمین از منابع طبیعی شهرستان اخذ و جهت احداث مرکز آموزش به ناجا واگذار که این اقدام در کمترین زمان ممکن انجام شد.

محمد زاده رحمانی موقعیت زمین واگذاری را در جاده معدن دی ۱۹ عنوان و افزود: احداث این مرکز باعث تحول عظیمی در شهرستان شده و توسعه همه جانبه به ویژه اقتصادی و امنیتی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون زیرسازی و تسطیح محل قرارگیری حصار این مرکز توسط شرکت سنگ آهن مرکزی انجام شده و پیمانکار ساخت حصار بتنی آن نیز مشخص و درآینده نزدیک عملیات نصب دیوارها آغاز می شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان ناجا به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت اخذ مجوز ساخت این مرکز پرداختند و مقرر شد مراحل اجرایی با همکاری دستگاه های شهرستان در سریعترین زمان ممکن انجام شود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا