یزدفردا:٦٦ مصدوم تصادف دو اتوبوس‌ و واژگونی ون زائران کربلا از عراق به ایران منتقل شد. اسامی مجروحان حادثه تصادف اتوبوس زائران کربلا نیز منتشر شده است.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین اعلام کرد: شب گذشته در پی چندین تصادف در کشور عراق از جمله تصادف دو دستگاه اتوبوس و واژگونی ون حامل زائران ایرانی در خاک عراق ٦٦ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت:‌ شب گذشته 18 مهر ماه در پی دو فقره تصادف سنگین در خاک عراق تعداد شصت و شش نفر مصدوم از طریق سازمان هلال احمر ایران مستقر در عراق تحویل اورژانس پیش بیمارستانی حاضر در مرز مهران شدند.

وی گفت: انتقال مصدومین از اوایل شب تا ساعت 2 بامداد انجام گرفت و شب پر کاری را برای فوریت های پزشکی مستقر در پایانه مرزی مهران رقم زد. انتقال تمامی مصدومین توسط چندین دستگاه آمبولانس و اتولانس به بیمارستان امام حسین(ع) مهران انجام گرفت تا پس از اقدامات درمانی در صورت نیاز به ادامه درمان به بیمارستان های دولتی مرکز شهر ایلام انتقال یابند.

کولیوند تاکید کرد: مصدومان در خاک عراق به نیرو های اورژانس مستقر در مرز مهران تحویل و با اقدامات درمانی نیرو های اورژانس با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) مهران انتقال داده شدند.

اسامی مجروحان تصادف ۲ اتوبوس در واسط عراق با هشت کشته و ۳۱ زخمی اعلام شد. مجروحان هم اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران بستری هستند.

اسامی مجروحان حادثه تصادف اتوبوس زائران کربلا به شرح زیر است:

۱-زهرا فلاح

۲-رقیه نجفی

۳-نسیرین فرج زاده

۴-زهرا زند

۵-نیالا حاجی زاده

۶-بهنام طالبی علی آباد

۷-فاطمه نیک ضمیر

۸-ولی الله نیک ضمیر

۹- زهرا صفاهانی از تهران

۱۰-کرامت نوبخت

۱۱- مستوره قوسی

۱۲-فاطمه امیدی

۱۳-کریم اسماعیلی پور گنجی

۱۴-وهاب عباسعلی

۱۵-مهرانگیز ملکی

۱۶-صغرا حافظ تک لو

۱۷-پری گل براری

۱۸-نسرین اکبرزاده

۱۹-زینب کاکایی

۲۰-روح الله کارگر

۲۱-مهدی غفوریان حسن زاده

۲۲-اشرف بقایی فرض آبادی

۲۳-صغرا بهر کاظمی

۲۴-عسکر فخایی

۲۵-حاج امیر فرج زاده

۲۶-زهرا راهمی

۲۷-عباس علی نجفی

۲۸-معصومه قوس علی ابادی

۲۹-فاطمه صفری ابراهیمی قمی

۳۰-ندا اکبر کلانی

۳۱-امیرحسین عابری

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا