فرماندارمیبد در مراسم گرامیداشت هفته انجمن اولیا و مربیان مدارس با تبریک این هفته به انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: قطعاً ارتباطی که بین اولیای ما با مدارس و مدیران مدارس دارند جامعه و آموزش‌وپرورش ما را روزبه‌روز در عرصه تعلیم و تربیت موفق خواهد کرد.
یزدفردا :فرماندارمیبد در مراسم گرامیداشت هفته انجمن اولیا و مربیان مدارس با تبریک این هفته به انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: قطعاً ارتباطی که بین اولیای ما با مدارس و مدیران مدارس دارند جامعه و آموزش‌وپرورش ما را روزبه‌روز در عرصه تعلیم و تربیت موفق خواهد کرد.

به گزارش  یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، مراسم گرامیداشت هفته انجمن اولیا و مربیان با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین مراسمی در هنرستان دخترانه پروین اعتصامی میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک این هفته به انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: قطعاً ارتباطی که بین اولیای ما با مدارس و مدیران مدارس دارند جامعه و آموزش‌وپرورش ما را روزبه‌روز در عرصه تعلیم و تربیت موفق خواهد کرد.

 حسین فلاح تصریح کرد: خانواده‌ها باید با حضور در مدارس و مشاهده ظرفیت‌ها و امکانات محل تحصیل فرزندانشان کمبودها را رفع و مسیر را برای رشد دانش آموزان هموارتر کنند.

فلاح به دانش آموزان هم توصیه کرد؛ با حاکمیت عقل در رفتارهای خود و احترام به والدین و توکل بر خدا و تحمل در برابر همه سختی‌ها، به مسیر روبه رشد خود در کسب دانش پیش بروند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا