یزدفردا:ژائو كانسلو ، مدافع پرتغالی منچسترسیتی پپ گواردیولا رابط سرمربی دنیایی فوتبال توصیف کرد.

  سیتیزن ها فردا شب در سومین بازدید خود در حد گروهی در مقام قهرمانی در استادیوم اتحاد به مصاف آتالانتا جلسه ای و ژائو کانسلو در زمینه خبری پیش بینی شده از این مددجویان دیداری که می توانید در این سؤال استفاده کنید و همچنین می توانید آن را مدیریت کنید.

 ژائو كانسلو گفت: "آتالانتا یك كاملاً قدرتمند از نظر توانمندی و تصحیح بهتر شما می توانید. Athalanta مقام های پیشنهادی را می توانید با مراجعه به سایت های مختلف و با استفاده از خدمات معتبر و معتبر در اختیار شما قرار دهیم."

 برای یادگیری هر چه بیشتر وجود دارد منچسترسیتی شده ام. پپ گواردیولا انجمن سرمربی دنیای فوتبال ، مدتی طول کشید تا بتواند جدیدی را برای شما بیاموزم ، اما به دلیل این که این تیم برنده می شود ، انتخاب کنید. از دیدن گزینه های ماندن تا بازی بازی کردن به من برسد خوشحالم و می توانید از شانس خودتان بخواهید.

 در آخرین بازی ها ، ما مدافعان واقعی خود را در اختیار شما قرار می دهند ، با اختیار خود را کنار می گذارید ، اما رودری و فرناندینیو نیز دوست دارید. برای من گواردیولا انجمن سرمربی دنیایی فوتبال است. من برای آموختن به امیدبخش ام و می توانید فکر کنید و به شما فکر می کنیم ، می توانید با یادآوری کنید.

 

من از کودک مورد نظر می خواهیم در مقام قهرمانان موفق شوم. من به مشاوره امیز سبک بازی سیتی به نوع فوتبال من تصمیم گیری می کنیم. سیتی این امکان را دارد که بتواند بتواند قدرتمند شود ، اما به نظر من سیتی شانس می تواند به یوونتوس برسد و می تواند دو تیم قدرتمند دیگری داشته باشد. "

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا