استاندار یزد با بیان اینکه بررسی نامه های مردمی جمع آوری شده در جریان سفر رئیس جمهور به یزد را در دستور کار خود قرار داده ایم افزود: 200 نفر در 2 شیفت کاری نامه ها را تفکیک، موضوع بندی و در سامانه ثبت می کنند و پس از آن مسائل و مشکلات مردم برای بررسی و حل موضوع به دستگاه های مختلف ارجاع داده می شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در دانشگاه یزد و در حاشیه بازدید از ستاد پردازش نامه های مردمی جمع آوری شده در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان گفت: برای رسیدگی هر چه بهتر به نامه های مردمی این ستاد تشکیل شد و بیش از 200 نفر از کارمندان ادارات و دستگاه های مختلف در 2 شیفت کاری به بررسی این نامه ها می پردازند.
استاندار درباره نحوه رسیدگی به مکاتبات گفت: نامه ها پس از تفکیک، موضوع بندی و ثبت در سامانه به دستگاه های مربوط ارجاع داده می شوند و اطلاعات لازم در اختیار مراجعین و مردم قرار می گیرد تا بتوانند پیگیری مناسبی داشته باشند.
استاندار با بیان اینکه نتایج پیگیری باید حتما در سامانه ثبت شود افزود: در سامانه باید مشخص شود که چه اقدامات و فعالیت هایی بر روی درخواست ها انجام شده است.
وی افزود: همچنین به مسائل و مشکلات افرادی که به صورت مستقیم در سامانه سامد مشکلات خود را طرح کرده اند نیز رسیدگی خواهد شد.
طالبی با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: این سفر فضای خوبی برای ارائه مستقیم مشکلات مردم به دولت فراهم کرد و علاوه بر نهاد ریاست جمهوری، استان نیز حداکثر تلاش خود را برای پاسخگویی مناسب به درخواست های مردمی خواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا