حجت الاسلام والمسلمین طالبیان، در بخشی از خطبه های خود وضعیت نابسامان درمانگاه اشکذر را ، دغدغه مردم شهر دانست و افزود: مکرر مردم گله مندی خود را از وضعیت نابسامان درمانگاه اشکذر به ما ابراز می کند.
 

 امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز با اشاره به ثبت نام کاندید های مجلس شورای اسلامی، خطاب به نام نویسان، اظهار داشت: اگر کاندیدی بداند، فردی شایسته تر از خودش برای کرسی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده است، باید به نفع آن شخص کنار بکشد که این یک دستور دینی و اخلاقی است.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان، در بخشی از خطبه های خود وضعیت نابسامان درمانگاه اشکذر را ، دغدغه مردم شهر دانست  و افزود: مکرر مردم گله مندی خود را از وضعیت نابسامان درمانگاه شهرستان اشکذر به ما ابراز می کند و از خدمات ضعیف درمانگاه بسیار ناراضی هستند.

وی خطاب به مسئولین ذی ربط گفت: پیگیری وضعیت موجود درمانگاه بر عهده مسئولین ذی ربط شهرستان است که باید هرچه سریع رسیدگی و ان را مرتفع کنند.

امام جمعه اشکذر در این باره به حدیثی از امام صادق(ع)، اشاره کرد و افزود: امام صادق (علیه السلام) در حدیثی به سه امر ضروری هر شهر اشاره و فرمودند “مردم هر شهری بی نیاز سه چیز نیستند، اول آن عالم دینی که با تقوا باشد، دوم آن یک فرد جلودار خیر داشته باشد که مردم نیز حرف آن را گوش کند و سوم آن بهرمندی از طبیب دانا و مورد اعتماد”.

طالبیان، در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت روز دانشجو، گفت: در طول سال های بعد از انقلاب، هزاران دانشجوی عدالت خواه داریم که اهداف این نهضت را دنبال می کنند.

وی با اشاره به ضرورت امر محیط زیست، اظهار داشت: امام صادق(ع) در حدیثی فرمودند” زندگی برمردم پاکیزه نمی شود جز با هوای پاک و شالم، آب گوارا و خاک مستعد برای کشاورزی.

امام جمعه اشکذر خاطر نشان کرد: از سال های گذشته تاکنون بحث آلودگی محیط زیست یکی از بحث های داغ شهرستان بوده است ولی با اینکه چند سال از نامه نگاری ها می گذرد متاسفانه محیط زیست استان تنها به وعده ایی همچون وجود نماینده شبانه روزی در شهرستان برای پیگیری تخلفات محیط زیست همچنین دیگر وعده ها کفایت کرده است و ما شاهد هیچ اقدامی نبودیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا