فرماندارمیبد در جلسه هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی میبد که با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه شهرستان برگزار شد؛ یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به لحاظ سیاسی و محلی حساس خواند و گفت: با کمک دست اندرکاران انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، در دوم اسفندماه حماسه دیگری در ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در جلسه هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی میبد و سه بخش تابعه مرکزی، بفروئیه و ندوشن که با حضور «آیت‌الله اعرافی» امام‌جمعه شهرستان برگزار شد؛ یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به لحاظ سیاسی و محلی حساس خواند.

حسین فلاح گفت: هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی بر اوج تخلفات در 8 روز زمان بدی تبلیغات واقف است و تمام تلاش خود را به‌عنوان حافظان قانون به کار خواهند گرفت.

فلاح تصریح کرد: دستگاه قضا و هیئت اجرایی و نظارت با رهنمودهای آیت‌الله اعرافی جوری عمل خواهیم کرد که کمترین شائبه و بحث‌های حاشیه‌ای هم در انتخابات نباشد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه اعضای هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی نباید در انتخابات جهت‌گیری از کاندیداها داشته باشند و در صورت مشاهده به‌سرعت حذف خواهند شد.

فرماندارمیبد اظهار امیدواری کرد: با کمک دست‌اندرکاران انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، در دوم اسفندماه حماسه دیگری در ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا