اولین جلسه هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بهاباد با محوریت تعیین سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رأی برگزار شد.

به گزارش کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد؛ اولین جلسه هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بهاباد صبح امروز با محوریت تعیین سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رأی به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس هئیت بازرسی انتخابات شهرستان و با حضور اعضای این هیأت بازرسی برگزار شد. 

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بهاباد بابیان اینکه انتخابات بازرسین شعب اخذ رأی باید با دقت لازم انجام شود گفت: افرادی که تعیین می شوند باید امانتدار، بی طرف و تجربه لازم برای این منظور داشته باشد تا فرآیند بازرسی انتخابات به صورت دقیق و كامل انجام پذیرد.

"حسین دشتی" افزود: کنترل و بازرسی جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام دقیق، صحیح و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برنامه ریزی و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای بازرسین و رسیدگی به شکایات واصله از جمله وظایف هیأت بازرسی انتخابات می باشد.

در ادامه جلسه دستورالعمل هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبیین گردید و در خصوص تعیین سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رای بحث و تبادل نظر شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا