خرید بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین و رزرو مناسب ترین هتل قبل از هر سفر مهم ترین دغدغه هر مسافری می باشد به همین دلیل این گزارش از زومیت را برایتان آورده ایم تا با یکی از ده آژانس مسافرتی برتر ایران آشنا شوید، و خریدی مطمئن داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین و رزرو مناسب ترین هتل قبل از هر سفر مهم ترین دغدغه هر مسافری می باشد به همین دلیل این گزارش از زومیت را برایتان آورده ایم تا با یکی از ده آژانس مسافرتی برتر ایران آشنا شوید، و خریدی مطمئن داشته باشید.
سایت طاهاگشت با کادر مجرب و آموزش‌دیده‌ی خود همواره قادر است تا شما را در خرید بلیط هواپیما خارجی یا حتی مقاصد داخلی مانند خرید بلیط هواپیما کیش یاری دهد.

برای خرید بلیط و کسب مشاوره از همکاران ما به این بخش از سایت آژانس طاهاگشت www.tahagasht.com مراجعه کنید.
زمانی برای استراحت پیدا کرده‌اید و می‌خواهید به سفر بروید؟ نمی‌دانید از کجا بلیط هواپیما خارجی تهیه کنید؟ سایت‌ها گیج‌کننده شده‌اند و زمان زیادی را از شما می‌گیرند؟ بین مقاصد متنوع مانده‌اید و نمی‌دانید کدام مقصد را انتخاب کنید؟

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/3_15.jpg
نگران نباشید؛ تنها کافی است تا با کادر مجرب طاهاگشت همراه شوید تا هم اطلاعات کافی را به دست بیاورید و هم بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید.
حتی اگر تصمیم به خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت طاهاگشت را داشته باشید، پشتیبان 24 ساعته این آژانس تا پایان خرید همراه شما خواهند بود.

اما مسئله ی دیگری نیز مد نظر دارید؛ اینکه چه زمانی برای تهیه بلیط هواپیما خارجی و یا بلیط هواپیما داخلی مناسب است. در مقاله پیش رو دراین‌زمینه راهنمای شما خواهیم بود.


بلیط هواپیما خارجی:
زمانی‌که صحبت از سفر کردن به خارج از کشور می‌شود اولین مسئله‌ای که ذهن هر فرد را درگیر می‌کند این است که به کدام کشور سفر کند. بسیاری از کشورها به دلایل متعددی جزو لیست کشورهای محبوب گردشگری هستند.
همین امر موجب می‌شود تا این کشورها بسیار شلوغ و پرتردد باشند و لذا خرید بلیط هواپیما برای رفتن به این کشورها سخت‌تر از سایر مقاصد خارجی است.
اما برای رفع این مشکل چه باید کرد و چه زمانی باید بلیط این کشورها را تهیه کرد تا به این مشکلات برخورد نکرد و با ازدحام جمعیت رو‌به‌رو نشد؟
این ها نکاتی است که باید در زمان خرید بلیط هواپیما خارجی در نظر داشته باشید تا با این مشکلات رو‌به‌رو نشوید و به‌راحتی از سفر خود لذت ببرید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/2_20.jpg
۱. از سفر در تعطیلات رسمی پرهیز کنید:
بسیاری از افراد برنامه‌ریزی می‌کنند تا در زمان عید نوروز یا تعطیلات تابستانی به کشورهای خارجی سفر کنند. باید بگوییم که این یکی از بدترین تصمیمات برای رفتن به کشورهای محبوب و پرگردشگر است.
یکی از علت‌ها این است که در چنین زمان‌هایی به دلیل حجم بالای درخواست مسافران برای سفر، قیمت بلیط‌ها بسیار بالا می‌رود و هزینه‌های سفر را افزایش می‌دهد.
این هزینه‌ها نه‌تنها روی قیمت بلیط بلکه بر سایر موارد مانند هتل‌ها، مراکز تفریحی و... نیز تأثیر می‌گذارند و سفر پرهزینه‌ای را برایتان رقم می‌زنند درحالی‌که می‌توان در زمان دیگری حتی با نصف این قیمت نیز سفر کرد.


۲. بلیط خود را زودتر از موعد تهیه کنید:
اگر قرار است نیمه‌ی ماه جاری به سفر بروید پس ابتدای ماه بلیط خود را تهیه کنید. چرا که هرچه موعد پرواز نزدیک‌تر باشد قیمت بلیط بالاتر می‌رود.
با خرید زودهنگام بلیط هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم اینکه با ازدحام جمعیت و کمبود بلیط مواجه نمی‌شوید.
همچنین زمان خرید بلیط را به آخر هفته نیندازید. سعی کنید تا در روزهای ابتدایی یا وسطی هفته اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود کنید.

۳. در زمان فستیوال‌ها سفر نکنید:
در بسیاری از کشورها در زمان‌های خاص، فستیوال‌های متعددی برگزار می‌شود که عده‌ی بسیاری از گردشگران برای این فستیوال‌ها به این کشورها سفر می‌کنند.
اگر نمی‌خواهید درگیر این شلوغی و ازدحام جمعیت شوید و می‌خواهید بلیط ارزان‌تری را خریداری کنید و سفر کم خرج تری داشته باشید پس از سفر کردن در این زمان‌ها خودداری کنید.
اما اگر می‌خواهید تا در این فستیوال‌ها شرکت کنید پس باید این مسائل را با خود حل کنید و برای یک سفر شلوغ و پرهزینه آماده باشید. دقت کنید که هتل خود را از قبل رزرو کنید تا با کمبود محل اقامت رو‌به‌رو نشوید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/1_37.jpg
فصل مناسب را انتخاب کنید:
بسیاری از کشورها در فصل‌های خاصی بسیار محبوب هستند. مثلا بهار و پاییز کشور فرانسه بسیار محبوب است و اغلب در این زمان ها به این کشور سفر می‌کنند. (درواقع کشور پاریس در هر زمان از سال محبوب است چه با درنظرگرفتن فصل‌ها و چه با درنظرگرفتن فستیوال‌ها و...)
اغلب کشورهای گرمسیری در تابستان‌ها مسافران و گردشگران کمتری دارند و لذا در این زمان‌ها هزینه‌ها پایین‌تر می‌آید.
در برخی کشورهای سردسیر، فصل زمستان فصل شلوغ و پرگردشگری است چرا که ورزش های زمستانی در این کشورها رونق می‌یابد.

نکاتی که برای خرید بلیط هواپیما خارجی ذکر شد برای مقاصد داخلی مانند کیش نیز صادق هستند. برای سفر به کیش بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما کیش: https://www.tahagasht.com/flight/kish-airplane-ticket در روزهای ابتدایی یا اواسط هفته می باشد.

* از سفر کردن در عید نوروز یا تابستان به این جزیره خودداری کنید چرا که ازدحام جمعیت زیاد بوده و هزینه بلیط و هتل و امکانات ورزشی بالا می‌رود.

* پاییز فصل مناسبی برای سفر به این جزیره است چرا که آب و هوای این جزیره در فصل پاییز بسیار متعادل بوده و به گرمای این جزیره برخورد نمی‌کنید.


اما همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم فصل‌هایی که بسیار مناسب هستند شلوغ‌تر و گران‌تر نیز هستند پس در  نظر بگیرید که آب‌و‌هوا برایتان اهمیت بیشتری دارد یا شلوغی و گرانی.

در نهایت و با درنظرگرفتن این نکات، انتخاب خود را انجام دهید و برای خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما کیش به سایت www.tahagasht.com مراجعه کنید و بلیط مورد نظر خود را به‌راحتی و بدون فوت وقت تهیه کنید.

سایت طاهاگشت با ارائه ی مسیرهای پروازی مناسب و پروازهای ارزان‌قیمت به شما در صرفه‌جویی هزینه‌های سفر کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید در این سایت از اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و تفریحات مقصد مورد نظر آگاهی یابید و به‌راحتی مقصد خود را از بین گزینه‌های متعدد انتخاب کنید.

دقت کنید که داشتن یک سفر عالی و بی‌نظیر تنها به انتخاب مقصد بستگی ندارد و با انتخاب بهترین هتل و زمان مناسب برای سفر می‌توانید لذت سفر را برای خود دو چندان کنید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا