استاندار یزد با بیان اینکه برای ماندگاری مصوبات و دستاوردهای سفر رئیس جمهور باید پیگیری جدی از سوی همه دستگاه های استان صورت گیرد افزود: در همین راستا دستگاه های استان به صورت ماهیانه گزارش اقدامات خود را به معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور مسئولین استان و در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، در خصوص دستاوردهای سفر رئیس جمهور به یزد گفت: دریافت مصوبات مناسب، امضای تفاهم نامه ها بین دستگاه های و موسسات مختلف، تصویب مجوزهای لازم برای ارائه تسهیلات  در زمینه سرمایه گذاری و ایجاد راهبردهای مشترک بین استان و مسئولان کشور در زمینه هایی همچون اقتصاد دانش بنیان از جمله این دستاوردها بودند.
استاندار با بیان اینکه برای ماندگاری این مصوبات و دستاوردها باید پیگیری جدی از سوی همه دستگاه های استان صورت گیرد افزود: در همین راستا دستگاه های مختلف به صورت ماهیانه گزارش اقدامات خود را به معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.
طالبی در انتها خاطر نشان کرد: برای بهره برداری حداکثری از  مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ستاد پیگیری مصوبات سفر تشکیل خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا