فرماندار شهرستان تفت در نشست بررسی مشکلات شهرک بهاران و جانبازان شهر تفت گفت: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است حضور آگاهانه و گسترده مردم بار دیگر امنیت پایدار و عزت جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

نشست بررسی مشکلات شهرک بهاران و جانبازان شهر تفت با حضور فرماندار، معاونین اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار تفت و جمعی از مسئولان دستگاه‌ها وادارات شهرستان در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) محله محسن خان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در ابتدای نشست با اشاره به اهمیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم مانند همیشه شاهد حضور پرشور مردم در این انتخابات باشیم.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: همه مسئولان از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به دلیل تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه دشمنان این نظام آگاه و در حال تلاش برای رفع آن هستند و چشم دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات و شدیدتر کردن این تحریم‌های ظالمانه است.

نوکار تصریح نمود: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است حضور آگاهانه و گسترده مردم بار دیگر امنیت پایدار و عزت جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

فرماندار تفت با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این انتخابات، بیان داشت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این رویداد نقش مؤثری در امور داخلی و خارجی کشور دارد و می‌تواند علاوه بر تقویت وحدت، اقتدار نظام و کشور را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش دهد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان نظارت و رسیدگی به مشکلات مردم را یکی از وظایف اصلی فرمانداری دانست و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با حضور در محلات شهر تفت و مناطق روستایی شهرستان و بررسی از نزدیک مشکلات با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات در حد توان را در دستور کار قرار دهیم.

در ادامه اهالی شهرک بهاران و جانبازان به بیان مشکلات پرداختند و پیگیری فرماندار و سایر مسئولان شهرستان برای رفع موارد مطرح‌شده را خواستار شدند.

در پایان نیز مدیران ادارات و دستگاه‌های حاضر در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات را اتخاذ نمودند.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا