فرماندار شهرستان تفت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری و بخشداری‌های مستقل، شصت‌وهفت شعبه اخذ رأی در مناطق و شهری و روستایی شهرستان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین‌شده که مورد تأیید هیئت نظارت نیز قرارگرفته است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" با اشاره به برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری و بخشداری‌های نیر و گاریزات، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نیازسنجی‌های صورت گرفته و آسیب‌شناسی انتخابات دوره قبل، تعداد شصت‌وهفت شعبه و محل استقرار صندوق‌های اخذ رأی در کل شهرستان تفت مشخص‌شده که مورد تأیید هیئت نظارت نیز قرارگرفته است.

وی در ادامه افزود: از این تعداد، پانزده شعبه در شهر تفت، بیست‌وهشت شعبه در بخش مرکزی، سیزده شعبه در بخش نیر، ده شعبه در بخش گاریزات و یک شعبه برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: همه شعبه‌های اخذ رأیِ سنوات قبل مورد بازدید و بررسی قرارگرفته‌اند و برحسب تعداد آراء اخذشده در آن‌ها بعضاً به دلیل بالا بودن تعداد رأی تبدیل به دو شعبه شده یا در نزدیکی آن‌ها شعبه‌ای اضافه‌شده و یا به دلیل کم بودن آراء شعبه به‌جای دیگری انتقال داده‌شده است.

نوکار با اشاره به حضور همیشگی مردم درصحنه افزود: در دوم اسفندماه یک‌بار دیگر مردم پایبندی خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات و نشان خواهند داد که هنوز بر سر اعتقادات خود و ارزش‌های نظام هستند.

 فرماندار تفت با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که مجلس در رأس امور است؛ ادامه داد: نقش مجلس در پیشرفت کشور بسیار مهم است؛ اگر مجلسی مترقی، پیشرفته و انقلابی داشته باشیم که بتواند به لحاظ قانونی مشکلات کشور را حل کند، می‌تواند زمینه توسعه‌یافتگی کشور را فراهم کند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت در پایان تأکید نمود: با تمام توان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت شهرستان از حیث امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با رعایت کامل اصل بی‌طرفی تلاش خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا