در آستانه دهه مبارک فجرگردهمايي بانوان مهارت آموز و مهارت آموخته ي مرکز آموزش فني و حرفه اي شماره سه خواهران با موضوع " تحليل بازار مهارت ،کارافريني و اشتغال پايدار" برگزارشد

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی وحرفه ای به نقل از روابط عمومی مرکز شماره سه يزد

در آستانه دهه مبارک فجر، گردهمايي بزرگ بانوان مهارت آموز و مهارت آموخته ي مرکز آموزش فني و حرفه اي شماره سه خواهران با موضوع : " تحليل بازار مهارت ،کارافريني و اشتغال پايدار" برگزار گرديد.

در آغاز مينا مژدهي  در خصوص ويژگي هاي کار آفرين وکارآفريني و تجربيات ارزشمند بيست ساله خود در حوزه کسب و کارمطالبي را بيان کرد . سپس دکتر آدابي در موضوعات فلسفه کار و کارآفريني ، هدف گذاري ، خلاقيت و نوآوري و مدل هاي کسب و کار نوين و مديريت کسب و کارهاي کوچک براي مهارت آموزان ومهارت آموختگان توضيحات کاملي را ارائه نمود .

مهديه کارگر دهقاني ، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شماره سه خواهران يزد با اشاره به اهميت کارآفريني و توسعه اشتغال پايدار; گفت : توسعه اقتصادي استان با وجود ظرفيت ها و مزيت هاي ويژه در بانوان ما در حوزه هاي مختلف ، نيازمند نگاهي کارآفرينانه به فرصتها ي کسب و کار و توجه به تغييرات بازار کار مي باشد . وي تاکيد نمود ارتقاء دانايي مهارت آموزان در جهت ايجاد کسب و کار هاي موفق از اهداف مهم مرکز مي باشد .

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا